חדשות קולנוע וסרטים

מה כדאי לכם לראות בקולנוע בט"ו באב? כל ההמלצות

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
ט"ו באב הגיע ואין כמו להתפנק בסרט רומנטי - בין אם זו קומדיית דייטים קורעת מצחוק או דרמה מרגשת לזוגות האוהבים. לכבוד יום האהבה הכנו עבורכם את דירוג הסרטים הרומנטיים שמציגים בבתי הקולנוע לפי ציון גולשי אתר "סרט". חג אהבה שמח!
אירועים מיוחדים ליום האהבה:

בגג קולנוע עזריאלי בתל אביב במסגרת Rooftop Cinema יתקיימו הקרנות מיוחדות של "להתאהב מעל לראש" דרמה-קומית רומנטית מצרפת על איש קטן המתאהב באישה גדולה. כרטיס כניסה בעלות 49 ש"ח כולל כוס משקה ראשון. להזמנות לחצו כאן



בסינמטק תל אביב יוקרנו בערב ט"ו באב הסרטים "ללכת בדרכך" (ראה תקציר למטה) ו"הוא+היא" - דרמה רומנטית של הבמאי הצרפתי קלוד ללוש על מלחין שמתאהב במהלך חופשה בהודו באישה נשואה.

ללכת בדרכך

ציון גולשים: 8.2

ציון מבקרים: 51

תקציר: אמיליה קלארק (דיינאריז מ"משחקי הכס") בדרמה רומנטית המבוססת על רב המכר מאת ג'וג'ו מויס. לואיזה גרה בעיירה קטנה באזור הכפרי של אנגליה. ללא כיוון ברור בחיים שלה, היא עוברת מעבודה אחת לאחרת כדי לעזור למשפחתה לגמור את החודש. האופטימיות שלה עומדת למבחן כשהיא עומדת בפני אתגר חדש בקריירה שלה: היא לוקחת עבודה חדשה והופכת להיות מלווה ומטפלת לוויל טריינור - בנקאי צעיר ועשיר המרותק לכיסא גלגלים.

דבר המבקר: "סרט למי שזקוק לבכי הגון בקולנוע". (מור קומפני)



חטאים קטנים

ציון גולשים: 8.2

ציון מבקרים: 46

תקציר: מספר סיפורים סביב חיי הזוגיות והמין: למייב יש פנטזיית מין מסוכנת; איבי ודן מציתים מחדש את חיי המין שלהם תוך כדי משחקי תפקידים; רואווינה מגלה שהיא מתענגת כשהיא רואה את בעלה בוכה ומוצאת את עצמה חוטפת להם את הכלב; פיל מתאהב מחדש באשתו מורין כשהיא דוממת (ישנה או מעולפת) ומוניקה שעובדת בעזרה לחרשים, מקבלת שיחה מפתיעה.

דבר המבקר: "סרט מבדר וקליל עם הרבה רגעים חינניים ומצחיקים שיעלו לכל צופה חיוך, גם אם לפעמים טיפה מובך, על הפנים". (דין קליין)



הרומן של מגי

ציון גולשים: 8

ציון מבקרים: 76

תקציר: מגי היא צעירה בת שלושים פלוס שחיה בניו יורק, שמחליטה שהגיע הזמן שלה להביא ילד לעולם – עם או בלי מערכת יחסים. כשהיא פוגשת פרופסור שעובד איתה ומתאהבת, על אף שהוא נשוי, היא הוגה תכנית שתשזור את חייה וחייו יחד.דבר המבקר: "על אף שמדובר בקומדיה עצמאית, הסרט פועל לפי הנוסחה ההוליוודית השמרנית ואין בו שום ניצוץ של מקוריות או תעוזה". (יאיר הוכנר)



מייק ודייב מחפשים דייט

ציון גולשים: 8

ציון מבקרים: 51

תקציר: מייק ודייב הם אחים חובבי מסיבות שמפרסמים מודעה באינטרנט כדי למצוא את הדייטים המושלמים בשביל החתונה של אחותם בהוואי. הבנים, שקיוו לבילוי פרוע בהוואי מוצאים את עצמם מובסים בידי הטירוף והבליינות של צמד הבנות הבלתי נשלט.

דבר המבקר: "אפילו בעונה חמה שבה אנו לפעמים רוצים רק לקרר את המוח בקומדיה טיפשית ומהנה, "מייק ודייב" היא גסה, נמוכה ומפוזרת מדי מכדי להיחשב כמוצלחת לסוגה". (אלעד שלו)



שלום, קוראים לי דוריס

ציון גולשים: 6.9

ציון מבקרים: 63

תקציר: לאחר שהשתתפה בסמינר להעצמה עצמית, דוריס, אישה בשנות ה-60 לחייה, מחליטה לחזר אחר עמית לעבודה הצעיר ממנה בשנים רבות. דוריס מופיעה בכל מקומות הבילוי של ג'ון, מתחברת אליו ואל חבריו הצעירים ומתחילה לחוות את חיי הצעירים של ברוקלין. חייה החדשים והצעירים של דוריס יוצרים חיץ בינה לבין חבריה הישנים, אשר חושבים שהיא עושה צחוק מעצמה, אבל היא נחושה ללכת אחר ליבה בפעם הראשונה בחייה.

דבר המבקר: "יצירות מסוג זה הן המסוכנות ביותר בקולנוע בן זמננו. הן מחזקות תפיסות שמרניות מתחת לפני השטח ולא מעלות שאלות נוספות לגביהן". (מור קומפני)



קפה סוסייטי

ציון גולשים: 6.8

ציון מבקרים: 64

תקציר: סרטו החדש של וודי אלן המתרחש בהוליווד בשנות ה-30. בובי דורפמן מגיע לעיר לאחר שהוא מואס בחיים שנדמה שכולם מצפים שיהיו לו – לכוד בין הוריו היהודים העוקצניים, אחיו הגנגסטר וחנות התכשיטים המשפחתית. מהר מאוד בובי מוצא את עצמו מתעניין פחות בעיר ויותר בבחורה יפה עם סוד.

דבר המבקר: "יצירה עם הרבה שנינות ורגעים קולנועיים יפים, אפילו אם היא מייצרת תחושה מוכרת לפעמים." (דין קליין)



אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ ללכת בדרכך (עמוד סרט)
חץ חטאים קטנים (עמוד סרט)
חץ שלום, קוראים לי דוריס (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט