רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: ניסן פורש מאקשן ומרגו רובי מרביצה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
למה כדאי להזהר ממרגו רובי כשהיא בתפקיד? זוגות שהחליטו להפריד כוחות, ליאם ניסן מודיע על פרישה מסרטי אקשן וג'ניפר לורנס לוקחת הפסקה ממשחק וזוג נוצץ אחד שהתארס. זה מה שהיה לנו השבוע בעולם הבידור
האם מרגו רובי הרביצה לסבסטיאן סטן?

הסרט "אני טוניה", שמבוסס על המחליקה האמנותית טוניה הארדינג, הוצג השבוע לראשונה בפסטיבל הסרטים בטורונטו. בראיון עם הקאסט נשאלו צמד הכוכבים מה היה הרגע האהוב עליהם בצילומים. רובי אמרה שהרגע האהוב עלייה היה בצילומי סצנה עם סטן שבסוף לא נכנסה לסרט. "הסצנה הייתה חלק ממונטאז' שבו הדברים נהיים כל כך גרועים בין טוניה לג'ף עד שהמשטרה מגיעה. קרייג (הבמאי) אמר 'פשוט תעשו מה שאתם מרגישים עם הרגע'", אמרה רובי.

"נסחפנו כל כך, עד ששכחתי שאנחנו עובדים על סרט ואני לא טוניה ושהוא לא ג'ף. הקרב שהתפתח היה כה עז, שגילספי חייב היה לחתוך אותו. נכנסנו לזה, כמו קטטה, הוא טרק את הדלת על היד שלי ובסופו של דבר הסתערתי במורד הרחוב, שהיה בערך הסוף של הסט, אז הייתי על הכביש בעולם האמיתי."

מרגו פנתה בראיון אל סטן ואמרה, "ואתה רדפת אחרי, צעקת ,'לאן את הולכת?', אני חושבת שאמרת אפילו מרגו ואני אמרתי,'אני נוסעת לבית החולים בגלל ששברת לי את היד!'. הייתי כל כך שקועה בזה, ואני חושבת שאפילו נתתי לך אגרופים בצד של הראש". זוהי לא הפעם הראשונה שמרגו חובטת בטעות בבן זוגה לצילומים. במהלך צילומים של סצנה אינטימית בסרט "האגדה של טרזן" סיפר אלכסנדר סקארסגארד כי חטף אגרוף מהכוכבת.

[*] השחקן ג'וש דוהאמל ואשתו כוכבת הפופ פרגי הודיעו על פרידה

בהצהרה משותפת של בני הזוג לרשת CNN אמרו כי "עם אהבה מוחלטת וכבוד החלטנו להיפרד כזוג, מוקדם יותר השנה. כדי לתת למשפחה שלנו את ההזדמנות הטובה ביותר להסתגל. רצינו לשמור את זה כעניין פרטי לפני שנשתף אותו עם הציבור. אנחנו תמיד נהיה מאוחדים בתמיכתנו זה בזה ובבני משפחתנו". השניים נישאו בשנת 2009 והם הורים לבנם בן ה-4, אקסל.

היידי קלום וויטו שנאבל החליטו להיפרד

היידי קלום וויטו שנאבל לוקחים הפסקה לאחר 3 וחצי שנים של זוגיות . "הם בהפסקה עכשיו," סיפר מקור מקורב לזוג. "הדברים היו קשים לאחרונה, הם חיים באזורים שונים. זו תחילת שנת הלימודים והיידי צריכה להתרכז בילדים". קלום, בת 44, השתתפה בטקס האמי ביום ראשון ללא שנאבל לצידה, שם התוכנית שלה מועמדת בקטגוריה "תכנית תחרותית יוצאת דופן."

[*] הסוף לסרטי "חטופה"? ליאם ניסן פורש מסרטי האקשן

כוכב הקולנוע אומר שהוא סיים לעשות מותחנים. בראיונו האחרון אמר ניסן כי הוא מתכוון להפסיק, למרות שקשה לו לוותר על ההצעות הרווחיות שמקבל הודות לסדרת הסרטים המוצלחת שלו – "חטופה" (נו באמת, תשמור כבר על הילדה שלך). ניסן מאמין שהוא פשוט זקן מכדי לשחק בסרטי פעולה.



ג'ניפר לורנס לוקחת הפסקה ממשחק

בזמן קידום הסרט החדש שלה "אמא!", השחקנית זוכת האוסקר בת ה-27 שיתפה כי לוח הזמנים שלה פנוי במשך השנתיים הבאות. "אני לוקחת הפסקה. אין לי שום דבר מתוכנן בשנתיים הקרובות. אני חושבת שאני לוקחת הפסקה קטנה, נתראה בעוד שישה חודשים." לורנס הוסיפה ואמרה כי היא מוכנה לבלות קצת זמן מחוץ לאור הזרקורים.



מנדי מור מאורסת לבן זוגה - המוזיקאי טיילור גולדסמית'

לפי מקורבים אל השניים, הזוג התארס בביתם ביום שני בערב. כוכבת "החיים עצמם" זוהתה עונדת את טבעת האירוסין כשאכלה צהריים בבית הקפה "Luxxe " בשכונת ברנטווד בלוס אנג'לס . השניים חגגו את יום השנה שלהם רק לפני כמה חודשים והשחקנית אף פרסמה הודעה מתוקה במדיה החברתית: "השנתיים הטובות ביותר בחיי" אמרה מנדי. "תמיד מחייכת איתך ".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט