רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: אמנדה ביינס מתאוששת מהשערוריות ומתארסת

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של אביב עגיב: כוכבת הנוער לשעבר אמנדה ביינס מתארסת אחרי 3 חודשים בלבד ומתאוששת מגל השערוריות שפקד אותה, כוכב "אחת שיודעת" פן בדג'לי מצפה לילד ראשון עם בת זוגו הזמרת דומינו קירק ופרמיירת הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד בסין נדחתה בגלל הקורונה
אמנדה ביינס מתארסת אחרי 3 חודשים בלבד ומתאוששת מהשערוריות

השחקנית אמנדה ביינס הודיעה בוולנטיין האחרון לעקביה באינסטגרם, על אירוסיה לבן זוגה ב-3 החודשים האחרונים. השחקנית, שהייתה בעבר כוכבת נוער גדולה ושיחקה בשוברי הקופות "יש לה ביצים" , "מה שבחורה רוצה" ו"היירספרי", מתמודדת בשנים האחרונות כמו שחקני נוער רבים מהמחזור שלה (היי לינדזי לוהאן), עם כניסה ויציאה ממכוני גמילה. למעשה, הכותרות היחידות שמגיעות מכיוונה נוגעות בעיקר לשערוריות שפוקדות אותה ללא הפסקה. לפני כ-5 שנים למשל, האשימה את אביה באונס וזמן קצר לאחר מכן חזרה בה. בהמשך, נעצרה לאחר ששרפה חנייה של אדם זר ושנה לאחר כך פורסמו קלטות שלה מאיימות ברצח על אביה.

למרות זאת, בשנה האחרונה נראה כי מצבה הרפואי והנפשי משתפר, ולאחרונה סיימה את תקופת האפוטרופסות שלה ועברה לדירה משלה. בשנה שעברה היא העניקה ראיון חושפני למגזין 'פייפר' ובו סיפרה על ההתמכרות הקשה שלה לסמים שנבעה בעיקר מחוסר שביעות הרצון שלה לאופן בו נראתה בסרטים האחרונים בכיכובה. את נקודת המפנה שהובילה לשימוש בסם, היא מייחסת לסרטים "יש לה ביצים" ו"היירספריי" שלאחר שצפתה בעצמה על המסך, נראתה לדעתה רע מאוד ונכנסה לדיכאון של חצי שנה. כעת, לאחר עשור של בצורת תעסוקתית בקולנוע, היא מקווה ומאמינה שתחזור למשחק.

[*]

כוכב "אחת שיודעת" מצפה לילד ראשון עם בת זוגו הזמרת דומינו קירק

השחקן פן בדג'לי ובת זוגו, הזמרת דומינו קירק, מצפים לילד ראשון משותף. בדג'לי מוכר לרובנו כג'ו גולדברג מסדרת הסטוקינג "את" (נטפליקס), ובתור דן האמפרי מ"אחת שיודעת". השניים ניסו במשך זמן רב להרות וקירק סיפרה בעצמה כי עברה בעבר שתי הפלות. כעת, באווירת הוולנטיין, השניים עתידים להרחיב את המשפחה ולחבוק בן ראשון. קירק עצמה, נצר למשפחת דלל המפורסמת, הגיעה לזוגיות עמו עם בן ראשון מנישואיה הקודמים. השניים מתחזקים מערכת יחסים ממושכת שהגיעה לשיא בחתונה סודית במהלך 2017.

בדג'לי ניהל בעבר מערכת יחסים עם השחקנית בלייק לייבלי ובהמשך עם זואי קרביץ. בשנה שעברה הוא אף עורר סערה פרובינציאלית קטנה כשהעלה בעמוד האינסטגרם שלו פוסט עם תיוג של העיר חיפה. חלק מהגולשים טענו שמדובר במדינת פלסטין, והאחרים נו, אתם כבר מכירים את הוויכוחים הטרחניים האלה. בכל מקרה, השחקן צפוי להשתתף בעונה ה-3 של הסדרה המצליחה "את", ובשנה הבאה צפוי לשחרר לאקרנים את דרמת בפשע בכיכובו בשם "עוגת יום ההולדת" .

[*] פרמיירת ג'יימס בונד בסין נדחתה בגלל הקורונה

מגפת הקורונה שמשתוללת בסין נראית ונשמעת כמו סרט אסונות שמתרחש בלייב: התושבים עם המסכות, הבידוד, הספינה שנמצאת במצור וכן מספר הנספים שעולה מיום ליום. כל אלו המרכיבים האולטימטיביים לסרטי אסונות, והוכחה לכך שלעיתים המציאות עולה על התסריט הכי טוב שיצא מהוליווד. אך עד שאחד האולפנים ירים את הכפפה לעשיית סרט אסונות על המגפה, נראה שהקורונה כרגע נותנת את אותותיה והשפעתה על תעשיית הקולנוע של סין.

הראשונים להיות על הכוונת הם הסרטים המצופים של השנה: הסרט ה-25 בסדרת ג'יימס בונד –"לא זמן למות" ו"מולאן". פרמיירת הענק של הסרט, שתוכננה להתקיים בבייג'ינג בתחילת אפריל, בוטלה לאלתר. כוכבי הסרט לא יקבלו אישור לנסוע, גם אם בתי הקולנוע יפתחו מחדש. גם במקרה של "מולאן" החשש דומה, שכן בתי הקולנוע בסין מושבתים מפעילות, מה שעשוי להשפיע על ההכנסות של החידוש לאחד משוברי הקופות הגדולים ביותר של דיסני משנות ה-90. בכלל, יותר מ-70 אלף בתי קולנוע ברחבי סין נסגרו מאז התפרצות הווירוס, והדבר אף הוביל לדחייה של מספר סרטים נוספים שהיו אמורים לנחות החודש בסין (ביניהם "נשים קטנות", "ג'וג'ו ראביט" וכעוד). היקף ההכנסות של תעשיית הסרטים האמריקאית מורכב בשנים האחרונות בחלקו מהקהל הסיני והנזק הכלכלי עשוי להתבהר בקרוב. לפי שעה לא ברור עדיין מה יעלה בגורלם של "מולאן" ו"ג'יימס בונד" , אך נכון לעת הזו אין תכנון לדחות את יציאת הסרטים.

‫‬
אביב עגיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ לא זמן למות (עמוד סרט)
חץ יש לה ביצים (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט