רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: אחרי 5 שנות אירוסים - קירסטן דאנסט וג'סי פלמונס התחתנו

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: אחרי שש שנים שהם יוצאים ביחד ושני ילדים משותפים - כוכבי "כוחו של הכלב" התחתנו, אדם סנדלר ליהק את עידו מוסרי לסרטו החדש, הבמאי מוחמד ראסולוף נעצר באיראן, משפחתו של ג'יימס קאן שהלך לעולמו נפרדת ממנו ומכון הסרטים הפולני נגד הבמאי הישראלי ברק הימן
תגידו מזל טוב לזוג הנשוי הטרי קירסטן דאנסט וג'סי פלמונס

אחרי 5 שנות אירוסים: השחקנים קירסטן דאנסט וג'סי פלמונס התחתנו. הזוג התחיל לצאת בשנת 2016 לאחר שהכירו זה את זו בזמן שעבדו יחד בעונה השנייה של "פארגו" והם התארסו בשנה שלאחר מכן. לשניים כבר יש שני ילדים משותפים: אניס בן 4, וג'יימס, בן 14 חודשים.

בפברואר, דאנסט סיפרה ל"לוס אנג'לס טיימס" על תקוותם של בני הזוג להפוך את הדברים לרשמיים בקרוב. הראיון חגג המועמדויות הראשונות לאוסקר של שני הכוכבים, שניהם על תפקידי משנה במערבון "כוחו של הכלב" של ג'יין קמפיון. "אנחנו קוראים זה לזה בעל ואישה", אמרב דאנסט, בת ה-40. "אבל אנחנו חייבים להתחתן בשלב הזה. זה מגוחך. פשוט לא תכננו חתונה. הייתה קורונה, ואז נולד לנו ילד נוסף. לא רציתי להיות בהריון, להתחתן, לעשות מסיבה ולא להיות מסוגלת ליהנות עם כולם". במהלך ראיון ל"הוליווד ריפורטר" בנובמבר, השחקנית אמרה שהיא מקווה לעבוד עם פלמונס, בן ה-34, שוב בעתיד הקרוב. "יש לנו כמה רעיונות, וג'סי ואני בהחלט רוצים לעשות עוד פרויקט", שיתף דאנסט. "הוא השחקן האהוב עלי לעבוד איתו."

[*]

אדם סנדלר ליהק את עידו מוסרי לסרטו החדש

סרטו החדש של אדם סנדלר, "אתה כל כך לא מוזמן לבת מצווה שלי", שעתיד להיות מצולם בעתיד הקרוב, היא קומדיית התבגרות המבוססת על רב המכר של פיונה רוזנבלום. לפני מספר ימים עידו מוסרי, השחקן הישראלי ואח של, פרסם כי סנדלר פנה אליו וליהק אותו לסרט. מוסרי אמר "להפתעתי, לפני חודשיים וחצי, המנהל האישי שלי בארה"ב התקשר אליי יום אחד מלוס אנג'לס וביקש לבדוק מתי אני פנוי בחודשים הקרובים.

מסתבר שאדם סנדלר רוצה אותי לסרט הבא שלו. לא הייתי צריך אפילו לעשות אודישן. אדם מכיר אותי מספיק טוב. כתבתי לו מייל, הודיתי ושיתפתי אותו בהתרגשותי. אדם פשוט מדהים. אני מת על העבודה שלו וגאה בהתקדמות שלו כשחקן, למשל ב'יהלום לא מלוטש'. הוא מענטש וכוכב כובש". מוסרי יטוס השבוע לטורונטו, קנדה, שם יתקיימו צילומי הסרט שייצא בנטפליקס.

הבמאי מוחמד ראסולוף נעצר באיראן

הבמאי האיראני ממוחמד ראסולוף, אחד מהבולטים במדינה שרק לפני שנתיים זכה בפרס "דב הזהב" בפסטיבל ברלין על סרטו "אין רשע בעולם", נעצר על ידי הרשויות ראסולוף, פרסם ברשתות החברתיות ביקורת על אלימות שלטונית ומחה נגד השימוש בנשק של כוחות אבטחה מקומיים, בעקבות עימותים בין המשטרה לפעילים בהפגנה בטהרן. העימותים הובילו גם לקריסתו של בניין בעיר, שהוביל להרג של 41 איש. מפיקיו של ראסולוף דורשים את שחרורו המיידי, וטוענים כי מדובר במהלך מתוכנן. למרות הצלחתו הבינלאומית של הבמאי, סרטיו מעולם לא הוקרנו באיראן עצמה, בטענה שמדובר בתעמולה נגד השלטון. לראסולוף התנגשויות רבות עם הממשלה האיראנית, ובשנת 2011 אף נשפט לשש שנים בכלא, ונגזר עליו איסור לעשות סרטים במשך 20 שנה, אולם בשנת 2017 גזר הדין הושהה.

בפסטיבל ברלין הוציאו הודעת גינוי למעצר: "פסטיבל הסרטים נחרד לגלות על מאסרם של הבמאים האיראנים הנודעים מוחמד ראסולוף ומוסטפא אל-אחמד. הברלינלה מחויבת ביסודה לחופש הביטוי ולחופש האמנויות. לפיכך הפסטיבל מוחה נגד מאסרם של שני הבמאים. זה מזעזע שאמנים נלקחים למעצר בגלל מחאותיהם השלוות נגד אלימות".

[*]

(הבמאי מוחמד ראסולוף. צילום: Cosmopol Film)

מכון הסרטים הפולני נגד הבמאי הישראלי ברק הימן

מכון הסרטים הפולני, שעזר במימון הסרט "דני קרוון" של הבמאי ישראלי ברק הימן, דורש ממנו כעת להחזיר את המימון שקיבל, עקב סצנות מסוימות שמציגות את פולין באור שלילי. הסרט התיעודי עוקב אחר הפסל המנוח שעל שמו קרוי הסרט, ובמהלכו נטען כי יחסית לגודל אוכלוסיית פולין, מספר חסידי אומות העולם אצלה נמוך במיוחד. מכון הסרטים טען כי "הסרט אמור היה לשרת את הדיאלוג הפולני-ישראלי, והקטע הלא כל כך חכם הזה היה עלול במקום זאת לתרום לעימות בין המדינות". הימן אמר על כך כי "ממשלת פולין במאבק להשתלט על הנרטיב. ניסיתי לרכך ולפייס, אבל הם הגיבו בצורה מאוד כוחנית והודיעו שאין סיכוי שיהיו חלק ממנו".



"מעריכים את האהבה והתנחומים": המשפחה נפרדת מג'יימס קאן שהלך לעולמו

בערב יום רביעי האחרון, התפרסמה בחשבון הטוויטר הרשמי של השחקן ג'יימס קאן ההודעה על דבר מותו: "בצער רב אנו מודיעים לכם על פטירתו של ג'ימי בערב ה-6 ביולי. המשפחה מעריכה את האהבה והתנחומים מכל הלב ומבקשת שתמשיכו לכבד את פרטיותה בתקופה קשה זו". השחקן היהודי-אמריקני בן ה-82 היה מוכר מעשרות סרטים בהשתתפותו לאורך השנים. את עיקר תהילתו קנה בתפקיד סאני קורליאונה בסרטו עטור הפרסים של פרנסיס פורד קופולה, "הסנדק", שהשנה מלאו 50 שנה לצאתו לאקרנים. קאן היה מועמד לאוסקר על תפקידו. בנוסף שיחק בסרטים מפורסמים נוספים כגון "מיזרי" (1990), "אתמול, היום ולנצח" (1991), "אנשי הגשם" (1969), "המהמר" (1974) ורבים אחרים.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט