ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½' ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 8.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 52
מ
לאנץ' בוקס
10/10
מסכימים?
0  0
מרים • בוגר.תפורסם ב 18.1.2017

סרט נפלא. רגיש, עדין . מומלץ. לגמרי לא לאוהבי אקשן. סרט עם עומק ונשמה

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ח
לאנץ' בוקס
10/10
מסכימים?
1  0
חיים וינטראוב • בוגר.תפורסם ב 25.4.2015

מעבר להיותו סרט יפהפה, חם ומרגש כמו שהוליווד לעולם לא תדע לעשות, לאנצ''בוקס הזכיר לי כמה נחמד היה פעם לקבל ולכתוב מכתבים. אמיתיים כאלה, עם נייר ועט. כאלו שבהם היות וידעת שהאדם שעמו אתה מתכתב יקבל את המכתב עוד יומיים במקרה הטוב או עוד חודש במקרה הפחות טוב הרשית לעצמך לפרט רגשות, חוויות וכד'' בפירוט נרחב. כל מכתב היה כמעט ליריקה. לא סמיילי או אמוטיקון עם שלוש מילים בוואצאפ. כמה חיכית למכתב הבא, כמה התרגשת לפתוח את המעטפה כשהגיעה. סרט מענג. מומלץ.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בטלוויזיה
ב
לאנץ' בוקס
10/10
מסכימים?
1  0
ברקו • ילד.הפורסם ב 21.8.2014

טוב אז קצת באיחור אני מפרסם פה ביקורת על הסרט כי רק השבוע נרשמתי. והנה הביקורת סרט מצויין מעניין ולא מסחרי. ממש דלטיקס!

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
ש
לאנץ' בוקס
10/10
מסכימים?
0  0
שון • בוגר.תפורסם ב 20.7.2014

התסריט מצויין,שחקנים מצויינים,הסרט משכנע מאוד באוטנטיות שלו ומלא בהפתעות.מי שאוהב לראות תרבויות שונות מקבל פרק מוגש בצורה יפה על תרבות הודו בת זמננו. מומלץ בחום.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
נ
לאנץ' בוקס
8/10
מסכימים?
0  0
ניצה אור • בוגר.תפורסם ב 17.7.2014

סרט יפה ומבדר שנותן טעימה מהודו ומה נעשה שם . יחסי אנוש יפים ומעניינים ונעים לצפייה . אהבתי

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מ
לאנץ' בוקס
6/10
מסכימים?
0  0
מור • בוגר.תפורסם ב 6.7.2014

סרט נחמד. הרעיון של העלילה ממש טוב, והתרבות ההודית והכל נפלא. אבל הסרט לא ממריא והעלילה לא מתפתחת. יש הרבה פוטנציאל ברעיון, אבל בפועל הסרט אטי ומאופק ולא מתקם... יש כמה צילומים מאוד טובים וחלק מחיי היום יום בבמביי. אבל האיפוק לא כ"כ מתאים להודו.ה סרט מנסה להיות דרמטי ופילוסופי ואין שירים וריקודים ושמחה כמו בסרטים הודיים בוליוודים...וזה היה יכול לעבוד אם העלילה הייתה יותר טובה.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
J
לאנץ' בוקס
5/10
מסכימים?
2  0
JB • בוגר.תפורסם ב 17.6.2014

הרעיון עצמו יפה אך הסרט לא הולך לשום מקום , ארוך ומשעמם לא ממצה את הפוטנציאל הטמון בסיפור.

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ע
לאנץ' בוקס
8/10
מסכימים?
0  0
עופר • בוגר.תפורסם ב 3.6.2014

סרט אנושי ויפה. הסרט מצליח להעביר את התחושה של הודו - על מעלותיה ומגרעותיה - דרך חיי היומיום של הדמויות, אותן קל לחבב. שווה צפייה.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 20 עד 70
א
לאנץ' בוקס
7/10
מסכימים?
0  0
אילנה • בוגר.תפורסם ב 1.6.2014

עדין ויפה.. עשוי ברגישות רבה. הסוף מאכזב באי בהירותו

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 20
ע
לאנץ' בוקס
7/10
מסכימים?
0  0
עי • בוגר.תפורסם ב 24.5.2014

קצת איטי אבל עדיין סרט מאד חמוד, שווה צפייה..

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15
ר
לאנץ' בוקס
7/10
מסכימים?
0  0
רימון • בוגר.תפורסם ב 20.5.2014

הסרט איטי מאוד ומעט משעמם לפרקים. הסוף לא ברור. בכל זאת, מעניין הניסיון "לתת קונטרה" לסרטי הבוליווד ההודיים ולתאר תהליכים רגשיים מורכבים העוברים על הגיבורים.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
T
לאנץ' בוקס
8/10
מסכימים?
0  0
Tamar • בוגר.תפורסם ב 18.5.2014

רעיון מקסים לסרט, הביצוע איטי לעיתים ויכול היה להיות עם קצת יותר פלפל. עדיין נהניתי מהסרט, מהצבעים והריחות שמצליחים כמעט לעבור דרך המסך, ודמויות אנושיות ומרגשות.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ח
לאנץ' בוקס
6/10
מסכימים?
2  0
חיתה • בוגר.תפורסם ב 13.5.2014

כל כך רציתי לראות את הסרט בגלל הפרומו. הסרט עצמו נחמד , שונה , נזכרים בנסיעה בהודו , אבל תכלס לא קורה כלום . יש בישולים שווים , עקרת בית מתוסכלת שבעלה בוגד בה . אין סקס אין אקשן , חברות שלי מהקאונטרי , פנסיונרית אהבו . כנראה זה לגיל הזהב

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 40
ל
לאנץ' בוקס
7/10
מסכימים?
0  0
ללא תיווך • בוגר.תפורסם ב 12.5.2014

סרט חביב אם כי לא חף מבעיות בתסריט. המשחק מעולה, בייחוד של שני השחקנים הגברים, כך שגם אם לא תתחברו כל-כך לעלילה, שווה לחובבי קולנוע לראותו ולו רק בגלל רמת המשחק. סרט שלא כדאי להיכנס אליו רעבים.... ריחות האוכל והתבלינים כמעט עולים מהמסך....... בסך הכל, סרט קטן ומהנה.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
מ
לאנץ' בוקס
5/10
מסכימים?
0  1
מירב • בוגר.תפורסם ב 12.5.2014

סרט חביב, ארוך מידי וחוזר על עצמו מעין דיאלוג במכתבים לא ככ אהבתי

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15 עד 70
ש
לאנץ' בוקס
7/10
מסכימים?
0  0
שרה לוי • בוגר.תפורסם ב 11.5.2014

סרט נחמד,רגיש ונוגע ללב, די מאופק ולכן מעט משעמם. השחקנים מצויינים. תמונות יפהפיות ממומבאי! כדאי לראות!

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
A
לאנץ' בוקס
4/10
מסכימים?
0  0
Amos • בוגר.תפורסם ב 11.5.2014

חביב ותו לא. בשונה מהבישול ההודי עטיר הטעמים, לסרט חסר תיבול רציני...

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ס
לאנץ' בוקס
4/10
מסכימים?
0  0
סמארט • בוגר.תפורסם ב 11.5.2014

הרעיון מתחיל ולא מתרומם לשום מקום. הסרט איטי ומשעמם ואין שום התפתחות בעלילה. פיספוס גדול

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ר
לאנץ' בוקס
9/10
מסכימים?
0  1
רחלי • בוגר.תפורסם ב 11.5.2014

הסרט איטי ומקסים. מביא תמונות נוף יפיפיות של מומבאי והתרבות ההודית. הרומן במכתבים בין 2 הגיבורים המצויינים הוא מאופק ויפה. כיון שעוסק באוכל - חייבים לבוא שבעים !!! מומלץ!

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 35
מ
לאנץ' בוקס
9/10
מסכימים?
0  0
מאיר • בוגר.תפורסם ב 8.5.2014

סרט נפלא על ארגון ייחודי במומבאי המביא ארוחות לעובדים מנשותיהם או ממסעדות. 250,000 כל יום עם טעות של 1 למיליון בלבד. הסרט מתמקד בטעות כזו ההופכת קבועה וביחסים המתפתחים בין העובד הערירי לבין האישה השולחת הנשואה. יפה, מיוחד ומומלץ!!!

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ר
לאנץ' בוקס
7/10
מסכימים?
0  0
רונית • בוגר.תפורסם ב 1.5.2014

סרט נחמד. הטקסטים משמימים ולא שנונים. לסרט היה יכול להיות פוטנציאל אדיר עם היו מתעכבים על טקסטים יותר מתוחכמים. הרעיון של הסרט שווה. הגיבורה הודית יפיפיה אמיתית משרה אצילות רבה במיוחד עם בגדיה המסורתיים. העובד החדש (הגיבור השלישי) מעצבן ורעשני. כנ"ל גם הנסיעות ברכבת שבהם נשמעת מוזיקה הודית רעשנית - אבל אולי זו היא הודו האמיתית וזה מה שרצו להראות לנו. אין נופים או מקומות יפים, אין טקסט שנון - יש סיפור אישי שאת סופו אנו צריכים לנחש או לדמיין כרצוננו. לסיכום סרט לא רע - יכל להיות הרבה יותר טוב!

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 25
מ
לאנץ' בוקס
9/10
מסכימים?
0  0
משה • בוגר.תפורסם ב 1.5.2014

מקסים ומבויים באופן רגיש ונוגע ללב. לא גולש לאובר מלודרמטיות ומשרטט בחינניות רבה בעיקר שתי דמויות שהקשר היחיד ביניהן הוא מכתבים ואוכל. ביד עדינה מאד ורגישה משרטטת הבמאית את סיפורן של הדמויות ובאופן כובש עד שלא תרגישו שחלפו להם שעה וארבעים דקות.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
רActive member | חבר מועדון פעיל
לאנץ' בוקס
9/10
מסכימים?
0  0
רחלי • בוגר.תפורסם ב 30.4.2014

סיפור רגיש ונוגע ללב על איש מבוגר, מריר וללא משפחה העומד לפרוש מעבודה לא מעניינת במיוחד. אל חייו נכנסת,לגמרי בטעות, אשה צעירה, בעלת משפחה ובלתי מאושרת. הקשר ביניהם מבוסס על עניין קולינרי ועל מכתבים (תקשורת שנעלמה בעידן המחשבים) ומתפתח לסוג של חיבה ותלות. הרקע לסיפור הוא בומביי העניה, העמוסה והצפופה. גם כשהקשר אינו מתממש, ברור שהיא עוזבת את בעלה הבוגדני בתקווה לחיים ראויים יותר. יש בסרט דמויות צבעוניות כגון דודתה הגרה מעליה והיא למעשה קול ללא פנים. לגיבור הסרט יש קולגה צעיר שהופך אותו לאדם טוב יותר. הסרט איטי מעט אך שווה צפיה

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ש
לאנץ' בוקס
8/10
מסכימים?
0  0
ששון • בוגר.תפורסם ב 29.4.2014

"לאנץ' בוקס" הוא סרט מתוק. וגם מלוח וגם חריף וגם וגם... זהו סיפור אהבה שלא ממומש, שמתרקם משני צידי ערוץ חלוקת ארוחות הצהריים במומבאי. מידי יום מועברות חצי מליון ארוחות צהריים בין עקרות בית חרוצות, למקומות העבודה של בעליהן. מערכת מסועפת ומשוכללת ויעילה מאוד. כל הארוחות מגיעות ליעדן, למעט אחת למיליון. הסרט מספר את סיפורה של הארוחה הזאת. בסוף הסרט, אתה חייב לאכול משהו, רצוי מאוד אוכל הודי. 8 בסולם ששון גואטה.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
צ
לאנץ' בוקס
10/10
מסכימים?
0  0
ציפי • בוגר.תפורסם ב 27.4.2014

מצויין !

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
י
לאנץ' בוקס
7/10
מסכימים?
1  0
יוספה • בוגר.תפורסם ב 27.4.2014

סרט יפה, אך בסוף נגמר ללא סוף ברור, נותנים לנו לדמיין את הסוף ואני אישית לא ממש אוהבת סוף ללא סוף בסרטים... אז קצת פיספוס...

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ח
לאנץ' בוקס
10/10
מסכימים?
1  1
חני לוי • בוגר.תפורסם ב 27.4.2014

סרט מרגש, עשוי ברגישות רבה , שחקנים מצויינים. ממליצה בחום רב.

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
א
לאנץ' בוקס
10/10
מסכימים?
0  0
ארנון • בוגר.תפורסם ב 26.4.2014

מדהים איך מעבירים כל כך הרבה עם כל כך מעט אפקטים סרט מעולה לחברה שאוהבים סרטים רגישים

דרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
א
לאנץ' בוקס
7/10
מסכימים?
0  0
אור • בוגר.תפורסם ב 26.4.2014

הסרט עשוי ברגישות רבה ומצליח לברוח מהדביקות המאפיינת סרטים הודיים . במציאות בה אנו חיים ריאליטי של אוכל אנו כבר יכולים להריח את התבלינים ההודיים וה"כישוף" שנעשה דרך האוכל. יחד עם זאת, למרות הססגוניות ההודית איטי מידי ומרומז מידי. האמת,התאכזבתי.

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
ב
לאנץ' בוקס
9/10
מסכימים?
0  0
בר • בוגר.תפורסם ב 26.4.2014

סרט חמוד מאוד שמדבר על מערכות יחסים, אהבה שכולנו כמהים אליה ואוכל המון אוכל . . . אין ספק שגם תהנו מהסרט אבל גם תצאו מאוד רעבים . .. מסקנה להזמין מקום במסעדה .

קרא.י עודדרמה • סרט ותיק (2014)נצפה בקולנוע
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Kupa Rashit
4קופה ראשית
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.2/5
Colours of Time
5צבעי הזמן
ציון גולשים
8.6/10
ציון מבקרים
3.5/5
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב How to Make a Killingעשיר רצח One night onlyלגמור את הלילה Cuz Youre Uglyכי את מכוערת
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!