זכיתי בכרטיסים לסרט אולם אין לי ספק שגם אם לא הייתי הולכת לצפות בו. התקציר של הסרט אינו נאמן לרעיון הסרט לדעתי שכן הוא מדבר על הרצון של הכוובת שלו לאחד את ילדיה ואני ראיתי בו סרט שמדבר על חוסר היכולת להשתנות גם במחיר כבד. סרט קטן ואנושי, מתאים יותר לקהל בוגר ואמפתי.
הסרט הזה אינו מתאים לכל צופה...ואני ממליצה לצופים שאוהבים קולנוע זר, ובגילאים בוגרים, בוודאי שאינו מתאים לצעירים מאוד. חשוב לי לומר זאת בהתחלה, אני כן ממליצה, אך לאנשים עם סבלנות, ושאוהבים קולנוע זר. השחקנית הראשית וכל השחקנים האחרים משחקים טוב. הסרט קשה לעיכול, ולו רק כי הוא ריאליסטי ואינו מספק מספיק הנאה במובן הבנאלי שלה. הסרט הוא סרט שראוי לראותו, העלילה נפרשת לאט, הדמויות מתגלות באיטיות, השחקנית הראשית נהדרת, משחקת נפלא, וברור לאורך הסרט, שאינה מודעת לעצמה כלל...מה שעושה את הסרט קשה לצפייה עבורי, לפחות. זו אישה שחיה את החיים בלי אוזנים ובלי עיניים לזולת, רק לעצמה, וגם זה לא בטוח, היא מעשנת, שותה, ושוכבת עם גברים, לטעמה אינה זונה...והיא מקבלת הצעת נישואין, תמוהה מאוד, אבל זה מה שקורה...וזו הסיבה בגינה נפגשת עם ילדיה, ארבעה במספר מארבעה אבות...סוף הסרט צפוי מראש, אבל האופן שבו הוא מובא לביטוי מעניין. מומלץ לאוהבי קולנוע מהסוג הזה. אני יצאתי עם מחשבות... וזה כבר טוב...לא סרט השנה...

"נערת המסיבות" היא אישה מבוגרת, המבלה את לילותיה כמארחת במועדון לילה מפוקפק והיא אם ל4 ילדים שונים, כנראה מגברים חולפים בחייה.היא מוצאת הזדמנות לצאת מחיים אלו באמצעות איש הגון ויציב המתאהב בה. לדאבון ליבו האהבה היא חד צדדית ולמרות שהם נישאים, לשמחת בני משפחתה וחבריה, היא לא מצליחה להתנתק מחייה הקודמים ובעצם חוזרת אליהם. סרט אנושי ואמיתי על רגשות ומצבים שאין לנו שליטה עליהם ובמיוחד רגש האהבה והמשיכה למין השני. מומלץ.
סרט נחמד
סרט בנאלי ,רדוד, חבל על הזמן, כן נשארתי עד הסוף,וחבל,,,,,,,,,,,,
סרט יפהפה שפה צרפתית וגרמנית. דורש אורך רוח בראשית הצפייה אך בהמשך סרט מופלא ברגישותו עם הרבה נקודות למחשבה. מומלץ בחום לאוהבי סרטים מסוג זה.
לא יודעת מה חשב המבקר הקודם.יצאנו באמצע ואתנו עוד צופים-לא מעניין ,קופץ ממקום למקום -התאפקנו חצי שעה אולי משהו יתפתח ,די יש גבול ... לא ללכת!!!
יופי של סרט, אמין ואנושי לכל אורכו. עוסק בעדינות בשתי שאלות משמעותיות - עד כמה אדם יכול להשתנות באמת, ומה חשוב יותר לאדם - שמירה על מה ומי שהוא או ריצוי ילדיו. משחק מצוין של כל הדמויות, צילום ופסקול מוסיפים עומק. לרוץ!