ביקורות / תגובות / המלצות לסרט ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ממוצע הדירוגים: 7.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 42
ע
המיניונים
6/10
מסכימים?
4  2
ערן • בוגר.תפורסם ב 3.12.2015

טוב, אבל רק טוב. החמידות של היצורים נמאסת מהר מאוד, ומה שנשאר זה סרט סתמי שנשען אך ורק על אהבת הצופים ליצורים הצהובים. בימינו, זה פשוט לא מספיק.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בטלוויזיה
ד
המיניונים
6/10
מסכימים?
3  2
דניאל לשינר • ילד.הפורסם ב 7.11.2015

סרט מצחיק מאוד אהבתי מאוד

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ לגילאים עד 12
S
המיניונים
6/10
מסכימים?
2  2
SHAYE • בוגר.תפורסם ב 5.11.2015

לא אהבתי כלכך....תכלס הדיספיקבל מי 1+2 היו יותר מוצלחים... זה סרט חביב אבל לא נהנהתי כלכך...

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בטלוויזיה
מומלץ מגיל 12
A
המיניונים
7/10
מסכימים?
5  1
A@G • בוגר.תפורסם ב 18.10.2015

סרט ילדים חביב. הסרט פחות מוצלח מהסרטים הקודמים (שם המיניונים היו בעצם דמוית משנה ...), אבל קליל ודי מצחיק.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה במחשב
מומלץ מגיל 3
ה
המיניונים
6/10
מסכימים?
3  4
הודיה • נער.הפורסם ב 28.9.2015

חמוד, קליל גם מצחיק אבל לא יותר מזה.

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה במחשב
א
המיניונים
8/10
מסכימים?
3  4
איתמרקו • נער.הפורסם ב 17.9.2015

סרט חמוד מאוד מתאים מאוד לילדים קטנים

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 4 עד 12
Z
המיניונים
8/10
מסכימים?
4  3
Zero • נער.הפורסם ב 6.9.2015

סרט שיכול להיות מעניין בעבור ילדים קטנים(ולהעביר את הזמן בחופש,כמובן..) אבל בעבור מבוגרים הוא סביר ולא יותר מזה.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 7 עד 10
א
המיניונים
7/10
מסכימים?
3  2
איציק • נער.הפורסם ב 5.9.2015

אחרי 2 סרטים נפלאים שיכולים לעניין בעיקר ילדים אבל לשעשע גם מבוגרים, הסרט השלישי מאכזב בגדול. מוסר ההשכל קיטשי, רוב הבדיחות בינוניות והמיניונים שהם אחת ההמצאות הגדולות ביותר בעשור האחרון בסרטים, מאכזבים ביחס לפוטנציאל שהיה טמון בדמויות שלהם. ילדים קטנים עדיין יהנו מהסרט, מבוגרים פחות

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה במחשב
א
המיניונים
9/10
מסכימים?
3  1
איילת מור • בוגר.תפורסם ב 26.8.2015

הייתי עם בן 8.5. נהנה מאוד. הסרט מצחיק וטוב, ובעיקר לוקח בחשבון את ההורים (חדי העין) עם כמה בדיחות שהן שכתוב של ההסטוריה. אז גם אני נהנתי מאוד!

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 5
ב
המיניונים
7/10
מסכימים?
2  0
בתאל • בוגר.תפורסם ב 26.8.2015

סרט ילדים מקסים. אני די השתעממתי במהלכו, אבל אחיינים שלי (גילאים 5, 7 ) נהנו מאד, לא הפסיקו לצחוק ומאד התלהבו.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מ
המיניונים
7/10
מסכימים?
3  1
מור רז • ילד.הפורסם ב 23.8.2015

סרט חמוד מאוד ולא יותר. ילדים מתחת לגיל 8 מאוד יאהבו וילדים מעל גיל 8 יגדירו אותו כסרט חמוד ולא יותר. סרט משפחתי חמוד וכיפי.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 5 עד 12
ב
המיניונים
10/10
מסכימים?
3  1
בר • בוגר.תפורסם ב 14.8.2015

חולה על היצורים הצהובים האלה - איזה אושר צרוף - היה כייף כייף כייף

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ד
המיניונים
6/10
מסכימים?
3  6
דניאל-דר • בוגר.תפורסם ב 12.8.2015

נכנסנו עם בן 6.5 ובת 4, הילד צחק מקטעים מסוימים ודי נהנה, בת ה 4 די השתעממה. סרט חמוד, לא טוב כמו גנוב על הירח. יותר מתאים לטלויזיה מאשר לקולנוע..

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
המיניונים
9/10
מסכימים?
4  4
אופיר • בוגר.תפורסם ב 8.8.2015

הכנסתי את הילדים עם שתיה וחטיפים והלכתי לישון צהריים. הילדים בני תשע ואחת עשרה פלוס בן של חברים בן עשר דיווחו על הנאה מרובה. מציינת ששני ילדיה של חברתי שהם על הספקטרום האוטיסטי מבקשים לראות את הסרט שוב ומצטטים מתוכו קריאות ''בננה'' ועוד בצחוק מתגלגל. כנראה שכסרט ילדים מדובר בהצלחה. אז כן. ממליצה.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 7 עד 12
ר
המיניונים
10/10
מסכימים?
5  2
רחמים • בוגר.תפורסם ב 6.8.2015

סרט מצחיק מאוד רוב הבדיחות מתאימות למבוגרים

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 4
ח
המיניונים
1/10
מסכימים?
5  13
חגית • בוגר.תפורסם ב 2.8.2015

סרט ממש גרוע. הבן שלי בן השש נהנה אבל לדעתי הוא לא הבין עד הסוף מה קורה שם וגם אני לא. אין עלילה. סתם גיבוב שטויות כדי להרוויח כסף. חבל על הכסף שלנו ועל ילדינו. תחסכו מהם את זה.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
המיניונים
7/10
מסכימים?
3  2
אלון • נער.הפורסם ב 2.8.2015

מתחיל נהדר ומשם מדרדר אבל ככלל הסרט מומלץ מאד

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ר
המיניונים
4/10
מסכימים?
6  5
רום כהן • ילד.הפורסם ב 29.7.2015

לצערי, מדובר בסרט מאוד מאכזב. לאחר שהייתי מוקסם מהגאונות של גנוב על הירח וגנוב על המיניונים, ידעתי שלא אתאכזב. אך התאכזבתי ובגדול. העלילה מטופשת וגרועה, ואני חושב שהפקת הסרט פשוט מיהרה לעשות סרט שירוויח הרבה כסף בקופות. מדובר בביזבוז זמן וכסף, ועצוב לי שככה התאכזבתי מסרט שחשבתי שיש לו פוטנציאל מאוד גדול. בטרייילר, אנחנו רואים סיפור מגניב לחלוטין, ובסרט, אנחנו מקבלים חרטא. לאורך כל הסרט ניסיתי לשקר לעצמי ולומר לעצמי שזה סרט טוב אבל הוא היה פשוט גרוע. הדבר היחיד שנהנתי ממנו הוא האנימציה המדהימה של הסרט, אך גם זה לא הספיק כדי לכפר על העלילה המיותרת. אני חושב שיצאתי מהסרט הזה מאוד שמח, אבל מסיבה אחרת לגמרי- ב2018 יצא סרט שלישי בסדרת גנוב על... תעשו לי טובה, ותראו סרט אנימציה אחר. (כדוגמת הקול בראש)

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 4 עד 9
א
המיניונים
7/10
מסכימים?
8  2
אורטלבר • בוגר.תפורסם ב 29.7.2015

סרט כיפי ומצחיק! חביב מאוד, נהניתי.

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 6
ש
המיניונים
1/10
מסכימים?
10  10
שי • בוגר.תפורסם ב 28.7.2015

פשוט גרוע!! מלאאא, אבל מלא אלימות..הרוב אלימות! האדרת הרוע, עלילה ילדותית מידי ומטומטמת ותוכן אלים ונטול כל קסם..פשוט זילזול בילדים שלנו, גם אם תתאמצו תגלו שהסרט משעמם ואין בו כלום. עוד סרט לדור שהוא קורבן תרבותי רדוד! חבל מאוד שלא ידעתי מראש שזה מה שהולך להיות שם הלכתי אשתי ועם ביתי בת הארבע וחצי וחברתה בת הארבע כולנו התאכזבנו..

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
י
המיניונים
7/10
מסכימים?
5  3
יעל • בוגר.תפורסם ב 27.7.2015

סרט חמוד, מצחיק, עם הרבה קריצות הומוריסטיות למבוגרים.

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
ב
המיניונים
7/10
מסכימים?
8  2
ביימקס • ילד.הפורסם ב 26.7.2015

סרט קורע!!!!!!

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 5 עד 14
K
המיניונים
10/10
מסכימים?
11  2
KfirElad • ילד.הפורסם ב 24.7.2015

הלכתי עם אחי הגדול (בן 14) וכל הסרט היה מהנה וקצת שטותי. היה מצחיק ויפה, בקיצור סרט לחברים ולכל המשפחה.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 3 עד 50
מ
המיניונים
10/10
מסכימים?
11  2
משי • ילד.הפורסם ב 21.7.2015

לא ראיתי את הסרט אבל לפי הטיילרים והתגובות הוא טוב מאוד אני רואה היום ואני אכתוב תגובה

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ לגילאים עד ומעלה
ד
המיניונים
3/10
מסכימים?
11  15
דוד • ילד.הפורסם ב 19.7.2015

סרט מזעזע שאין מילים לתאר, אתם מבינים? סרט מביש לתרבות ומחנך את הילדים לערכים של "פלוצים" ו"גרעפסים". הסרט לא משתווה ל"גנוב על הירח" ול"גנוב על המיניונים" (שהיה הכי טוב בסדרה)! אומר לכם בתור נער בן 12, סרט לא טוב, מגעיל וסתם בזבוז זמן! מצטער לאכזב.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 3 עד 6
ד
המיניונים
9/10
מסכימים?
13  3
דנה • בוגר.תפורסם ב 18.7.2015

סרט מצחיק לצעירים ולמבוגרים. מומלץ.

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
א
המיניונים
10/10
מסכימים?
15  1
אילן • בוגר.תפורסם ב 15.7.2015

אמרתם מיניונים אמרתם להיט הילדים מאוד נהנו ורצו לראות שוב

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 4
ל
המיניונים
10/10
מסכימים?
16  1
ליאור • נער.הפורסם ב 13.7.2015

אם אתם רוצים להעביר את הזמן בכיף וצחוקים - זה הסרט! עלילה מצחיקה, סרט מאוד נחמד.. כרגיל - עוד אנימציה טובה :)

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 6
א
המיניונים
10/10
מסכימים?
15  1
אסף • בוגר.תפורסם ב 12.7.2015

סרט מצחיק מהנה ומקפיץ עם צחוקים ללא הפסקה הילדים נהנו והתל מימד תרם לכך המון.

אנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 6
o
המיניונים
7/10
מסכימים?
8  2
oz • בוגר.תפורסם ב 12.7.2015

סרט חביב וקליל. לא לצפות ליותר מדי ואז גם לא להתאכזב. הלכתי לסרט עם בתי בת 14 והיא נהנתה. אם ללכת אז רק לסרט ב 3D אחרת אפשר לחכות ולראות בטלוויזיה בעוד כמה חודשים.

קרא.י עודאנימציה • סרט ותיק (2015)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 4 עד 15
ביקורות נוספות


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!