ממוצע הדירוגים: 5.0   |    סה"כ ביקורות / מדרגים: 17
א
האויב שבפנים: פרק הסיום
8/10
מסכימים?
1  1
איה • בוגר.תפורסם ב 28.2.2017

קודם כל, תודה רבה לאתר סרט על הכרטיסים. בתור מישהי שלא צפתה בסרטים הקודמים העלילה הייתה ברורה והפתיח בסרט היה מובן ומהנה. הסרט עשוי טוב בתור סרט אימה ופעולה וגם בתור סרט עם מסרים על העולם שלנו ועל האליטה שלא תבחל בשום אמצעים כדי להבטיח את קיומה המדושן.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
יתכן ספוילר!
s
האויב שבפנים: פרק הסיום
6/10
מסכימים?
0  3
sap • בוגר.תפורסם ב 17.2.2017

תודה לאתר סרט על הכרטיסים. סרט נחמד מלא באקשן.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
o
האויב שבפנים: פרק הסיום
4/10
מסכימים?
2  1
ofek • בוגר.תפורסם ב 16.2.2017

סרט עם הרבה אקשן אבל כמו הקודמים בסדרה לא ממש מוצלח, סרט נחמד- לא מומלץ למי שלא ראה את שאר הסרטים.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
א
האויב שבפנים: פרק הסיום
4/10
מסכימים?
1  1
אורת • בוגר.תפורסם ב 14.2.2017

מתוך שלושה שהלכו לסרט יחדיו, אחד נהנה, אחת לא ממש נהנתה והשלישי חשב שהסתרט סתמי ומיותר

מתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
נ
האויב שבפנים: פרק הסיום
3/10
מסכימים?
1  1
ניצן • בוגר.תפורסם ב 13.2.2017

פשוט סרט נוראי. ראיתי את כל הסרטים בסדרה וזה לא ספק הגרוע ביותר מכולם. אני ממליצה לא ללכת לראות אותו.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
י
האויב שבפנים: פרק הסיום
9/10
מסכימים?
2  1
יעקב • נער.הפורסם ב 13.2.2017

סרט מעולה, מלא אקשן , מלא בסצנות קרב ממליץ לכל מי שאוהב מתח ופעולה תודה רבה לסרט על הכרטיסים

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ח
האויב שבפנים: פרק הסיום
8/10
מסכימים?
2  1
חגית • בוגר.תפורסם ב 13.2.2017

תודה על הכרטיסים ! הסרט היה מאוד מהנה, עם הרבה אקשן !

מתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ה
האויב שבפנים: פרק הסיום
7/10
מסכימים?
1  2
הילה • בוגר.תפורסם ב 13.2.2017

אקשיין ראוי ומתי שנבנה מעולה

מתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16
ט
האויב שבפנים: פרק הסיום
8/10
מסכימים?
2  3
טוני • בוגר.תפורסם ב 13.2.2017

לדעתי סרט מצויין, ממש כיף לצפייה, אחד הטובים אם לא הטוב ביותר מבין כל הסדרה, למי שאהב את הקודמים, בהחלט יאהב את זה! אקשן מעולה, סיום מעולה לסדרה!

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ז
האויב שבפנים: פרק הסיום
4/10
מסכימים?
1  2
זיו • בוגר.תפורסם ב 13.2.2017

כחובב סרטי טראש, וחובב משחקי מחשב, ידעתי לא לצפות להרבה מהסרט הזה, במיוחד בהשוואה לכל אלו שבאו לאחר הראשון (שהיה לא רע בכלל בזמנו). לא ציפיתי להרבה מהסרט, אבל קיוויתי שבתור האחרון בסדרה, לפחות יהיה סרט אפקטים כיף. אבל יוצרי הסרט החליטו כנראה להתקמצן על כסף, ובמקום ליצור סצינות קרב מגניבות, כל מה שיש זה סרט מלא במצלמה רועדת ובקטעי "אמורים-להיות-אפקטים" מוחבאים מאחורי כל דבר אפשרי כדי שלצופה יהיה כאב ראש, ובלתי אפשרי באמת להבין מה קורה שם מעבר לשוטים מטושטשים. וכשאין קרבות? יש ג''אמפ סקרס כל חצי שניה, שניתן לראות מקילומטר. ומבחינה עלילתית, עלילת הסרט מלאה בחורים לא הגיוניים, הסיבה העיקרית לכל מעשיה של אליס במהלך הסרט חסרת משמעות. הייתה לי הרגשה לגבי זה בתחילת הסרט כשמוסבר לה מה היא צריכה לעשות, וקיוויתי שבסוף הסרט ייתנו הסבר שייתקן את זה, אבל כשמגיע סוף הסרט, ניתן להבין שהמניע שהניע את הדמות הראשית במהלך הסרט לא קיים בכלל, אבל הדמויות שטחיות כל כך שהן לא מבינות את זה. ציון 4 רק כי אני קצת חובב את הסדרה, ובגלל מילה ג''ובוביץ''

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
א
האויב שבפנים: פרק הסיום
9/10
מסכימים?
1  1
אלכסנדר • בוגר.תפורסם ב 13.2.2017

סרט מעולה לצפיה בקולנוע ,עם מלא אקשן מהתחלה עד הסוף! הסרט המוצלך ביותר מהסידרה שסוף סוף מסביר הכל וסוגר מעגל.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ר
האויב שבפנים: פרק הסיום
8/10
מסכימים?
1  1
רוני • בוגר.תפורסם ב 13.2.2017

סרט טוב, מסחרר המון אקשן איכותי

מתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
נ
האויב שבפנים: פרק הסיום
7/10
מסכימים?
2  1
נעם • בוגר.תפורסם ב 3.2.2017

תודה רבה לאתר סרט על הכרטיסים. הבן שלי אהב, הוא מתחבר למדע בדיוני , המליצ לחבריו.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ע
האויב שבפנים: פרק הסיום
3/10
מסכימים?
1  1
עופרי • בוגר.תפורסם ב 3.2.2017

תודה לאתר סרט על הכרטיסים. סרט נחמד.

מתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
ה
האויב שבפנים: פרק הסיום
10/10
מסכימים?
1  1
הפורטוגזי • בוגר.תפורסם ב 3.2.2017

ענק סוף הדרך!!!!!!!!!!!!!! חובה לזכות באוסקר סוף סוף הסיוט של אמברלה נגמר והאמת על אליס והתאגיד מתגלה

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 16 עד 18
י
האויב שבפנים: פרק הסיום
1/10
מסכימים?
2  2
ירין • נער.הפורסם ב 28.1.2017

דוגמא לאיך להפוך סרט בינוני לגרוע להחריד באמצעות עריכה פח. הסיפור בסדר, הסגירה מרגשת איכשהו, כל זה היה ניתן לעכל לולא העריכה הפזיזה והמבולגנת שהופכת את הסרט לרצף פארקינסוני של מרדפים. בזבוז זמן או כסף.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע
י
האויב שבפנים: פרק הסיום
1/10
מסכימים?
2  3
ירון ג. רעות. • בוגר.תפורסם ב 28.1.2017

זהו משחק מחשב, לא סרט. כחובב מושבע של סרטי מדע בדיוני, התאכזבתי מאד. אחד הסרטים הגרועים שראיתי. צילום תזזיתי קרוב מאד גורם לכך שגם קטעי הפעולה נראים מופרכים. יצאתי מותש עם כאב ראש. בקיצור - זבל. הישמרו לכם ותשמרו מרחק.

קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2017)נצפה בקולנוע


סרטים מומלצים ע"י הגולשים
The Great Lillian Hall
1ליליאן הול: האור שבפנים
ציון גולשים
9.2/10
ציון מבקרים
2.3/5
Michael
2מייקל
ציון גולשים
9.1/10
ציון מבקרים
2.8/5
La Grazia
3החסד
ציון גולשים
8.8/10
ציון מבקרים
3.0/5
Colours of Time
4צבעי הזמן
ציון גולשים
8.7/10
ציון מבקרים
3.5/5
Passenger
5הנוסע
ציון גולשים
8.4/10
טריילרים חדשים
The Dog Starsכוכבי הכלב Stitch Headפרנקי והמפלצות One night onlyלגמור את הלילה SpiderMan Brand New Dayספיידרמן: יום חדש
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!