
סרט תקופתי ארוך מידי, מתוח, טרגי, מוזר, ולא ברור לי איפה הרומנטיקה נעלמת בין העצים והביצות עם מלא שאלות מזכיר קצת שילוב של שני הסרטים אחד שראיתי מזמן גם בנטפליקס הנקרא "הלגונה הכחולה" וסרט נוסף שראיתי מזמן בקולנוע הנקרא "בתו של מלך הביצה" מזל שהנופים יפים גם של הביצה וגם של חיות הביצה ושאר הצמחים איזה טבע יפהפה אני מאוד אהבתי את הטבע אבל הסוף של הסרט הזה צריך כנראה לחשוב בלעבוד עליו תודה רבה אז שיהיה לכם אחלה יום!
נכון!!! הסרט"משעמם", כנראה שבלי פיצוצים ויריות וסרטים עם עלילה מופרכת או שהשחקן הראשי כל יריה הורג מיידית אבל לא נפגע מעשרות שיורים עליו במקלעים אוטומטיים.... אה.... גם על טעם וריח... אתם יודעים. קיצר... מי שלא ראה, שיראה... לא חייב בקולנוע.
וואו, איזה סרט נהדר!! הייתי פשוט מרותקת מתחילתו ועד סופו. לא משעמם לרגע. צילומי טבע מרהיבים ומשחק נהדר של השחקנים. סוף לא צפוי, יש הרבה מתח בסרט. ממליצה!!!
אחד הסרטים הגרועים. קיטשי ברמה שלא יאומן שנתנו להוציא כזה סרט. יצאנו לקראת הסוף. פשוט נורא ואיום.
נהניתי מהסרט, הוא היה מעניין והשחקנים היו טובים... בעיקר אהבתי את השחקנית הראשית... והעלילה
יש לי תחושה שמישהו שילם לכותבי הביקורות האחרים, אחרת קצת קשה להסביר. משחק ועלילה ברמה של סרט תורכי. קיטשי ובנאלי להחריד. איום ונורא.
סרט נהדר. המתח , הנופים ,הטבע המהמם והעלילה המרתקת עושים את הסרט למהפנט שחובה לראות אותו.
סרט מצוין שווה צפייה

סרט פשוט מצוין! שילוב של סרט טבע, רומנטי, מותחן. והסוף המפתיע..
אחרי שקראתי את הספר. אין להשוות ספר לסרט. נכון שזהו קיטצ' מקסים לאגדה אפלה. אבל יופי של סרט. טבע קסום. סוד בתוך הביצות המדהימות. איזה צלם מוכשר. ממליצה למרות הכל.
צפיתי בחברת מגוון גילאים. אשתי וביתי בת ה12, בני בן ה15 ואני. הדיעות היו חלוקות. בעוד שהבנות נהנו מאוד, הבנים פחות. עבורי הסרט היה ערוך יתר על המידה, קצת כמו חיבור קיטשי של קליפים כולל מאמץ לרגש בכל הכוח וזה פגם קצת בהנאה. אבל הסרט זורם והסוף מפתיע. הציון שלי 7 מ10.
בדרך כלל לא מומלץ ללכת לסרט לאחר קריאת הספר , תמיד זה קצת מאכזב ולו רק מן הסיבה שלא ניתן טכנית להכיל את כל הספר. אז הפעם , עשיתי את זה הפוך , והיה כיף לא רגיל. קודם כל הסרט מציג את הפשטות והנאיביות למי שחי רחוק מהעיר ומתמסר לטבע וליופי שבו . הסרט מנסה בדרכו להציג הקבלה בין חיי ההשרדות של בעלי חיים קטנים בביצה נידחת לבין חיי בני אדם באשר הם אדם , בשילוב מתח ודרמה עד ממש הסוף. תוך קריאת הספר יכולתי לשוט ברחבי הדימיון והנופים שנצרבו בי לאחר הסרט .
סרט מצוין שחקנים טובים נופים יפים מאד דומה לספר
״שירת סרטני הנהר״ סרט יפה ומיוחד , מלא בטבע וייצורי נהר, עם עלילה מעניינת ומשחק נהדר. קצת ארוך ומתמשך אבל מהנה ביותר
הסרט מהמם, מותח, רומנטי, נופים וטבע , ממש חובה לראות ועל המסך הגדול.
סרט נפלא! הלכתי עם חמתי והיה שווה כל רגע צפייה. לאורך כל הסרט היה מתח וצפייה לקראת מה הולך לקרות ברגע הבא. לרגע לא הרגשתי שהסרט נמרח. הסרט עשוי טוב וכתוב טוב עם צילומים יפהיפיים. הטריילר מזעזע! ולא מייצג ולו במעט את טיב הסרט. בטריילר זה היה נראה כמו סרט 'בנות' ,שאני נהנת גם מסוג הז'אנר הזה!, רגיל וסטנדרטי. לתדהמתי הרבה נהנתי מסרט דרמה איכותי עם עלילה מרתקת שמציבה שאלות עמוקות ופילוספיות על החיים ועל דרכינו האנושיות כבני אדם אל מול עולם החיות ועולמם של בני האדם. לאחר הסרט החלטתי לקרוא את הספר שגם עליו אני ממליצה בחום רב והסרט שומר כמעט באופן מוחלט על העלילה המקורית של הספר. בקיצור ממליצה בחום לראות בקולנוע או בבית.
סרט מושלם ראיתי לפני חודש... והוא עדיין מלוה אותי... כל מה שצריך להיות בסרט היה פה משחק נהדר עלילה זורמת ומרתקת שמחזירה אותנו אחורה בזמן לתקופת שנות ה60 עם הדעות הקדומות והגזעניות .... צילומי נוף מטריפים... וסוף מיוחד ... סרט שמותיר מלא מחשבה עליו
סרט נפלא ויוצא דופן, המשלב דרמה, טבע, אהבה, קצת אגדה, אכזבות, פשע ומתח, ביחד עם תקופה בהיסטוריה הלא רחוקה של ארה"ב. סרט לא שגרתי, מפתיע ומעורר לא מעט אמוציות. לא לפספס.
סרט מדהים, מפתיע ונוגע ללב. עלילה מרתקת וצילומי טבע יפהפיים. ממליצה בחום לצפות בו.
סרט מהמם הייתי דבוק למסך לכל אורך הסרט. הסוף לא צפוי, העלילה מקורית ואמיתות, צילומי הטבע מרהיבים. רוצו לראות
הרומן הרומנטי במיטבו.. הפקה עם צילומי טבע מרשימים , דרמה ראויה לאוסקר , לציין את השחקנית בתפקיד הראשי (קאיה) ראוי להעביר ערב זוגי בקולנוע.

סיפורה המדהים של הנערה שממש גידלה את עצמה בהיעדר משפחה תומכת,על רקע נופים עוצרי נשימה בדרום ארה"ב.למרות היעדר השכלה רשמית,למדה לקרא בגיל מאוחר,היא הגיעה להישגים מרשימים בכוחות עצמה.אם זה מבוסס על סיפור אמיתי,הרי שהמציאות עולה על כל דמיון.כדאי מאוד לראות
בתור מישהו שקרא את הספר והתפעל ממנו עד עומקי נשמתו, התאכזבתי מהסרט מאוד. הסרט הוא קיטש אמריקאי, רמת משחק בינונית, טקסט רדוד ותסריט צפוי. כפי שמתואר בספר, קאיה גדלה בביצה לבדה מילדות, היא חיה בכוחות עצמה מול אימתני הטבע בלי עזרה של אף אחד, היא הייתה מבודדת מהעולם החיצון כמעט לחלוטין וכך היא תוארה בספר. אך בסרט היא נראתה לגמרי כמו נערה אמריקאית רגילה, דיברה כמו אחת, התלבשה כמו אחת ואפילו היו לה הערות פמיניסטיות שכלל לא מתאימות לדמותה או לתקופה בה היא חיה, תודה לאל שבסרט לפחות עשו את הרגליים שלה קצת מלוכלכות אחרת הייתי יוצא באמצע מהקולנוע. אי אפשר לדחוס רומן באורך מלא לתוך סרט, צריך לעשות הקרבות. הדבר שהכי חרה לי בסרט הוא חוסר תשומת הלב לפרטים נהדרים והתקדמות הרבה יותר מדי מהירה מרעיון לרעיון. ההחלטה הכי חשובה כשהופכים ספר לסרט היא במה להתמקד. בסרט התסריטאי יצא במשימה להתמקד בכל ונכשל בגדול. דירגתי את הסרט 5 כי אכן הייתי צופה סובייקטיבי שקרא את הספר. לכל אלו שקראו את הספר הדירוג שלי הוא 4.
סרט מקסים, עשוי היטב ודייזי אדגר-ג'ונס בתפקיד הראשי מאוד אנושית ונוגעת ללב. ממליצה בחום.
קראתי את הספר וממש נהנתי ממנו, ציפיתי שהסרט יפול ממנו מאוד אבל הסרט ריגש וסודר בצורה טובה. נהנתי ממנו מאוד! משחק דרמתי טוב, שחקנים פחות מוכרים שתרמו לאמינות הסיפור. בקיצור, דרמה מוצלחת.
רוצו לראות מדהים..נופים קסומים עלילה יפה..והעיקר להנות מהנופים המקסמים ומשחק נהדר של השחקנית הראשית.

סרט מתח דרמטי המבוסס על ספר רב מכר, ברור שיהיה סרט טוב, ואכן כך. הסרט נע בין תקופות שונות של הדמות הראשית קאיה בסרט, כאשר התקופות משולבות אחת בשניה, הצופה מרותק ולא ידוע כיצד תתפתח העלילה. משחק מצוין של צוות השחקנים, נופים מקסימים של חורש טבעי, בעלי חיים וים. מאד מומלץ.
סרט מרגש ומומלץ
מועדון הסרט הטוב המבוסס על ספר. נערה שגדלה לבד באמצע שומקום מוקצית ע"י בני בעיר שחוששים ממנה רק כי היא גרה מחוץ לעיר ומואשמת על לא עוול בכפה. האמנם? העלילה שוזרת רומנטיקה, כאב, דרמה, מתח ותפנית בסוף הסרט מפתיעה יותר מהרגיל. מומלץ.
סרט מרגש מאוד מומלץ ביותר