שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
בתור אחת שקראה את הספרים 3 פעמים (!) זה נכון שהסרט שונא בתכלית מהספר אבל חייבים לזכור שאי אפשר להכניס 600+ עמודים לסרט שלם. בסרט הכניסו את הקטעים שבאמת זכורים מהספר, כמו החלק באגם והוויכוח בכיתה. כן הייתי משנה את ההתנהגות של הרדין והייתי רוצה שהוא יקלל כמו בספר ושהדברים ביניהם לא יקרו כל כך מהר. כמו כן גם הסוף של הסרט הייתי משנה שזד יהיה מעורב כמו בספר. ככה או ככה, מי שקראה את הספר צריכה להגיד תודה שהספר יצא לסרט אחרי הדרך הארוכה שהספר עשה.