שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
היוצרים שמוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש חוזרים לעשות סרט מקסים ומהנה במיוחד. אני לא חושב שיכולתי לצפות למשהו אחר מהצוות שהביא סרטים כמו המסע המופלא. הפעם עם דגש יותר חזק על הסיפור עצמו, קוסמים ליום אחד הוא פנטזיה מדהימה ביופייה שהצליחה לשבות אותי לכל אורכה. אה כן, גם הילד אהב את הסרט ממש. אחר כך בבית הוא התאכזב לראות שהמטאטא שלנו לא ממריא גם אם מבקשים ממש יפה D:
באתי עם ציפייה לסרט אימה די רגיל, קצת דם, הרבה הפחדות. אבל מה שקיבלתי זה סרט שבנוי טוב, עם עלילה טובה ודמויות שחששתי לחייהן (כאילו שזה עוזר), וגם קצת דם והרבה הפחדות. קיצר, זה סרט נהדר להמשך הסדרה שגם מי שלא צפה בקודמיה יכול לבוא ולפחד ממנו בהנאה.