סרט שהכשל הביצועי שלו גדול יותר מהפוטנציאל שלו. קפיצות זמן מבלבלות, דיאלוגים בנאליים שלא תרמו לדבר, יותר מדי סצנות מיותרות וסיום תמוה במיוחד. סרט ללא תנופה, טרגדיה חסרת קתרזיס. הפספוס הגדול בעיניי הוא שלא הייתה שום התמקדות בסיפור הרקע של הדמויות הראשיות, או בטריגרים המובילים אדם לבחור בסמים כמזור. כל יחס להתמודד עם קריז, גמילה והחלמה היה שולי עד כמעט לא חשוב. בשורה התחתונה - השתעממתי.גם היחסים בין האב לבן לא היו מספיק מורכבים או מעניינים כדי להחזיק צופה למסך במשך שעתיים שלמות. נקודת אור יחידה בסרט הייתה המשחק המרהיב של סטיב קארל שגילה כשרון דרמטי מופלא. היו פה ושם סצנות מעניינות בעיניי, עליהן לא ארחיב כדי להימנע מספוילרים. עם זאת, אינני ממליצה על הסרט, משום שלא הותיר אותי עם שום תובנה או מחשבה כפי שציפיתי לאור הביקורות. שוב, חבל לי שהביצוע החטיא את הרעיון, שכן לדעתי יכול היה להיות פה סרט נפלא.