שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט נפלא עם תצוגת משחק אדירה של ששון גבאי ריטה שוקרון וגם של ליאור אשכנזי. לעיתים נדמה שאתה יושב בתיאטרון. סיפור מעורר מחשבה על זוגיות בגיל מאוחר ובכלל, על הגשמה וביטוי עצמי, על מהו חבר, על אותנטיות. ממליץ בחום.
סרט עצוב , מרגש ונוגע ללב עם תצוגת משחק יוצאת דופן של אנטוני הופקינס. המשפט :"אני מרגיש שאני מאבד את העלים שלי " הוא משפט אלמותי .ממליץ בחום. לא סרט שמתאים לכל אחד ומי שבעולנו נחשף למחלות הזיקנה ולהורים במצבים דומים, הסרט נוגע ומרגש אפילו יותר.