שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
משעמם מאוד! אין קשר לפעולה / מתח. זו דרמה של שעתיים דיבורים וניתוחים ברמה נמוכה. ממש בזבוז זמן ומעייף מאוד, שחקנים פרווה לגמרי. אין ממש עלילה. אין התפתחות. באנו בגלל ההמלצות כאן והתאכזבנו מאוד. נשארנו עד הסוף בתקווה שמשהו יתפתח. כלום.