שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט הגרוע ביותר שראיתי בחיי - וראיתי הרבה סרטים. 12 צופים בכל האולם. שבוע הקרנה שני. לדעתי לא ישרוד את השבוע השלישי. הקהל מצביע ברגליים. זלזול מוחלט בקהל הצופים. המבקרים כתבו ביקורות שפורסמו על עמוד הסרט, והן רחוקות מרחק שמיים וארץ מהסרט עצמו, ומריח כמו איזו הסכמה בלתי מוסברת ליחצ"נות לא אמיתית. "הסרט הכי טוב שנעשה בישראל" - לא הגזמתם. ואני מאד אוהב סרטים אומנותיים. פעם אחרונה שאני מסתמך על מבקרי הקולנו הישראלים. בושה, זלזול בקהל ובכסף ששילם עובר הסרט וביזיון.