שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט 300 הוא אחד הסרטים הטובים שיצאו בשנה האחרונה. להוסיף לזאת הסרט עצמו מאד מרשים מבחינה ויזואלית, פשוט חגיגה של אלימות ואיברים מתעופפים. אך עם זאת יש לסרט מאפיינים מאד אמריקאים, אך זה לא מונע ממנו להיות סרט מעולה. ההנאה מובטחת.