שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
ראיתי את הסרט, סרט פצצה ויפה מלא מתח ואקשן ולא כמו שאחרים אומרים שזה סרט עם הרבה דם ואלימות, דבר ראשון זה לא עם הרבה דם ואלימות דבר שני זה לא כזה מפחיד, סרט יפה, מעניין ובעיקר מרתק! לפי דעתי שווה לראות! תהנו!