שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
המשחק של רייף פיינס - באמת יוצא דופן. הסטיילינג והאווירה קולעים בול. אבל... הדמות הראשית סובלת מחוסר אמינות קל.. הסיפור עצמו לא שובר שום מוסכמות ובאופן כללי יוצאים בהרגשה שהבמאי והתסריטאים לא ממש מיצו את חומר הגלם שיש בסרט הזה. לא שווה את הגשם שיורד בחוץ... עדיף לראות משהו בבית.
לכל מי שקרא את הספר (אם אין לך ילדים קטנים מאוד) אלא אם כן אתם מזוכיסטיים - אל תלכו לראות. פשוט הרס את הסיפור. היחידה ששוה משהו זו ניקול קידמן אבל לא מספיק בשביל להציל את הקטסטרופה הזאת. זה לא רק בזבוז זמן - זו ממש עוגמת נפש.