שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט הזה הוא אחד הסרטים הטובים ביותר שראיתי בחיי! פשוט תלכוו!!! באתר פה טעו בז''אנר של הסרט, בוואלה כתוב משהו אחר בכלל- רומנטיקה, פנטזיה ודרמה. בקיצור זה סרט מהמם!! רוצו לראות, אתם תהנו!! 10 בסולם מורפיס
לדעתי עדיף לראות בבית. זה סרט יפה עם סוף עצוב, מי שאוהב סרטי דרמה יאהב במיוחד. 8 בסולם מורפיס