שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט הכי יפה שראיתי בתקופה האחרונה. אהבתי מאוד את המחשק של רייף פיינס(הדוכס),באמת בחירה טובה של שחקנים,אמינים,לא מוכרים במיוחד. ובנוגע לתלבושות,אין לי מילים.
ראיתי את הסרט אתמול,ומאוד נהנתי! (אף על פי שעדיין לא קראתי את הספרים). אגב, מישהו יודע מתי יוצאים הספרים הבאים בסידרה (מתורגמים)?