שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט אדיר!!! מומלץ ביותר לצעירים. מצחיק בטירוף, סרט קליל וטוב.
אני ממש לא מבין איך אתם מתלוננים כל כך הרבה... לדעתי מדובר בסרט ממש טוב, אם אפקטים מצויינים, עלילה מעניינת, משחק (שבדרך כלל בסרטים מהסוג הזה הוא איום ונורא) מעולה של ליאם ניסן,רייף פיניס, סם וורטינגטון ושל רוב השחקנים האחרים, אולי הסיבה היחידה שבגללה לא דירגתי את הסרט הזה 10 זה סצנה או שתיים שבכל זאת נפלו לפח הקלישאתי. אומנם התלת מימד כמעט ולא מורגש רוב הזמן אבל לדעתי זה דווקה שיפור, לדעתי אחד הסרטים הטובים שיצאו בזמן האחרון.