ביקורות / תגובות / המלצות לסרט
ממוצע הדירוגים: 10.0 |
סה"כ ביקורות עם דירוגים של המבקר: 2
i
אל תלחצי אני בדרך
ilan Rabich • ילד.הפורסם ב 9.12.2010
סרט מעולה כול מה שצריך להיות בסרט יש בו גם מצחיק גם מעניין אין אפילו טיפת שעמום
קומדיה • סרט ותיק (2010)
k
Red
kiler • ילד.הפורסם ב 23.10.2010
זה הסרט הכי טוב שאני ראיתי בעולם הוא מעניין מצחיק במיוחד עם כול השחקנים הכי טובים שווה מאוד
קרא.י עודמתח/פעולה • סרט ותיק (2010)
2מייקלציון גולשים
ציון מבקרים
2.8/5
3החסדציון גולשים
ציון מבקרים
3.0/5