שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט גרוע במיוחד,ברמת סרט סטודנטים ,לא עלילה לא תובנות לא צילום וכמעט לא משחק ,העיסוק במין בכל המצבים והגילים אינו תגלית ,פשוט ניסיון בוסרי לא מוצלח וחרפת המבקרים רון פוגל ואורון שמיר על ציון גבוה ללא סיבה ,עשו לכם טובה תוותרו על הסרט הזה
הרבה אוירה מעט עלילה,סרט שהיה יכול להיות מצוין באורך חצי שעה הופך שטוח ומרוח דמויות שלא מתפתחות ושירים שחוזרים על עצמם , האחים כהן כבר עשו סרטים טובים בהרבה