שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט מקסים ומרגש. היינו עם שתי ילדות בנות 5.5 ו-7 שמאד נהנו, הקטנה קצת נבהלה מהיצור המפחיד אבל בסופו של דבר הן הבינו שגם יצור יכול להיות מקסים ולעזור לאנשים. הפיות שלא האמינו בו, חשבו שהוא רוצה לפגוע והופתעו לגלות את ההיפך הגמור ואף לאהוב אותו ולדאוג לו. תודה רבה לאתר סרט, בתי נהנתה מאד מאד.