שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
קודם כל תודה רבה לאתר סרט על הכרטיסים וההקרנה המיוחדת!! תוך כדי צפיה בסרט אני כמבוגר מאוד לא נהניתי ורציתי לצאת מאחר והסרט די אלים ומלא רוע, אבל הילד בן ה 5.5 רצה להשאר ומאוד אהב את הסרט. במחשבה לאחור היו 2 נקודות ''חיוביות'' בסרט: לא צריך להקשיב לכל אחד וללכת אחרי העדר כי אח"כ השקרים צפים על פני המים, וכי יש לשמר חברות בכל מחיר. בכל אופן זה ממש לא סרט לילדים, ואם ממש רוצים לראות אז בטלויזיה/מחשב ולא בקולנוע. נתתי ציון 5 רק בגלל הנקודות החיוביות שצויינו למעלה - אם לא היה אותן הייתי שולל את הסרט לגמרי.