שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
שלוש הבנות שלקחתי לסרט - 8, 11 ו16 - וגם אני (20) נהננו מאד - ולאו דווקא בסטנדרטים של "סרט ילדים באנימציה", איכותי. אנימציה מצוינת, דמויות מעניינות, מוזיקה יפה ועלילה מהפנטת. סרט אדיר, כולנו יצאנו בהתלהבות, כנראה שכולנו נתקשה להפסיק לדבר עליו!