שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט נחמד, אבל לדעתי מתאים לצעירים, בענין הקעקועים והמוסיקה. סרט אהבה בסופו של דבר. כמו רומן רומנטי.
בהחלט מומלץ . אהבנו . מאד נוגע ללב ורגשי. נושא כאוב גם אצל המעמד הבינוני גבוה וגם אצל המעמד המאד נמוך. צוענים
סרט רומנטי חמוד ביותר. מומלץ לאוהבי הרומנטי. גם הגברים, ד.א. נהנו למרות שציינו שהוא מאד סכריני.
סרט רגיש מאד ונוגע על היחסים הנרקמים בין בחור על הספקטרום לבין שף שמזדמן לסביבתו . מתוודעים לצורת החשיבה של הבחור המיוחד הזה שמעלה חיוך והבנה לעולם שלהם. מומלץ