שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מותח, משחק מצוין ממש. קחו בחשבון שזה סרט עם שחקן אחד, שכולו מתרחש בטלפון. בז''אנר הזה - מצוין.
נורא, סרט נורא. המשחק, העלילה, הכל גרוע. ממש זלזול באינטיליגנציה של הצופים. מישהו התבלבל, זה נראה כמו סרט שמראש צולם להפצה בדי.וי.די/מערכות בידור של מלונות, והגיע בטעות לקולנוע. חבל על הכסף. ברוס וויליס לא מציל את זה.
סרט טוב. לא ראיתי את הסרטים הקודמים, אבל היה מותח ומעניין, עשוי מעולה ומלא אקשן. המשחק קצת לא אחיד, יש שחקנים טובים ממש ויש לא מוצלחים כ"כ. סה"כ מומלץ בזכות הפאן והאקשן.