שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט חמוד וקיטשי. אני אהבתי את הנוף היפה והשחקנים הטובים. ישנם קטעים מצחיקים אבל לא יותר מדי מצחיק. סרט קליל שכייף לראות בלי יותר מדי מחשבה.
איזה סרט מרגש, מעניין ורעיון אדיר פשוט נהנתי. הגעתי לסרט עם אח שלי בן ה10 הוא נהנה אבל בעיני הסרט הוא בשביל המבוגרים. הילדים פחות הבינו והצחוקים הגיעו יותר מהמבוגרים