שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט יפהפה, רגיש ומזעזע, מציג את הפרימיטיביות מול המודרנה. מהגרים שעזבו את ארצם לטובת משמני וטוב אירופה המודרנית, אך נאחזים בציפורניהם, במחיר יקר של חירות בנותיהם, בדעות חשוכות, עד כדי פגיעה בילדים שלמענם עזבו את המולדת...לכו! סרט חובה!
סרט מופלא!תסריט כתוב ברגישות יוצאת מן הכלל !רגיש ומטלטל!ליהוק מוצלח!אחד הסרטים הישראלים הנפלאים ביותר שהוקרנו אי פעם!המועמד שלי לאוסקר!