שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט מתחיל עם כמה קטעים מצחיקים,אך ככל שהעלילה נמשכת הבדיחות הופכות למוגזמות וחסרות טעם,נראה שהבמאי מנסה "להצחיק בכוח",סרט שהייתי ממליץ לצפות בבית כשלא מוצאים משהו אחר לצפייה. לסיכום: קומדייה אמריקאית קלאסית מטופשת למדיי ובנאלית.
מומלץ!!מומלץ !!ראיתי אתמול את הסרט בIMAX ראשל"צ 3D הסרט נהדר מותח מרגש נופי קרח מדהימים,סרט איכותי מהשורה הראשונה