שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
תמיד יהיה אלמנט של השראה ולקחיה בין סרטים, תמונות ומוזיקה, אין מה לעשות. זה סרט למי שלא אוהב את "הנוסע השמיני". הסרט לא כולל הרבה גועל, הוא די מפחיד, אלגנטי ו...אינטליגנטי !!! הסרט מותח עד הדקה האחרונה, וגורם לתהות ולהודות אם זה סרט. דבר ראוי לציין בסרט שמבינים מה קורה שם מבחינה מדעית, ונותן קצת נופך של סרט מלא ולא מפציצים באפקטים. מד"ב וגש אימה בצורה הכי טובה שאפשר לקוות. מאד נהננו !!