שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מלא אקשן....ומצד שני מלא דיבורים של השחקן הראשי מארק וולברג...סוף קצת בלתי צפוי שכן אנחנו רוצים שהאיש הרע יפסיד והטוב ינצח...סה"כ כמו כל סרט מתח....לראות ולשכוח לאחר מכן...לא סרט בשביל האוסקר!
קיטשי ברמות על...אפילו הסרט המגדל בלהבות משנת 1974 היה יותר מעניין וסוחף למרות שנעשה לפני 44 שנים עם האמצעים הדלים שהיו אז....לא מתקרב לאקשן מהסוג של משימה בלתי אפשרית....לראות ולשכוח...