שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
זה סרט יפה בגלל שכל רגע יש אקשן ופעולה. זה סרט אקשן הפעולה,הסרט הזה נורא מפתיע ומלהיב.
הסרט נורא נורא מצחיק וקצת מפחיד ביחד.האפקטים הם נורא טובים זה סרט נורא יפה וממש טוב מתאים לכל הגילאים. כי זה אנימציה ונורא מצחיק.ממליצה לכולם לראות את זה
הסרט ממש יפה, ואני ממליצה כי יש שם הפקטים ממש טובים וגם המשחק של השחקנים מצויין, וגם הז''אנרים זה, הרפתקאות, מדע בדיוני, פנטזיה, מתח וקצת פעולה ואקשן. האמת שרציתי לראות את זה בקולנוע, אבל לא ממש יצא לי. זה סרט ממש מעניין.