שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
נראה שהסרט אמנם מיועד לצעירים אך שפתו וסגנונו פרובוקטיביים, ההקצנה שבסגנון אמנם נועדה לצורך הבהרת הגלגול שהשחקנית הראשית חווה מתחילת הסרט ועד סופו, ועדיין, בוטה לטעמי. הרעיון מקסים ומחזיר את הצופה לימי הסרט האלמותי "לקום אתמול בבוקר" ("Groundhog Day") עם ביל מארי הנהדר. צפייה נעימה וקלה.