שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט ממש סבבה בהתחלה ואמצע,עד שמגיע לסוף שהורס קצת את הסרט והחוויה.אבל בכללי סרט שווה צפייה,ממש מעניין ומאוד מותח!
ראיתי את הסרט בקולנוע,סרט דווקא ממש סבבה.המון אפקטים ויש מלא שטויות קצריש קטעים מצחיקים שממש אהבתי.מומלץ לראות בקולנוע :)
סרט ממש משעמם,לא חשבתי שהשתעמם ככה בסרט שממה הציפיות שלו היו גבוהות. ממליץ ממש לראות בבית ולא בקולנוע כי זה ממש מיותר.
סרט ממש מרהיב ויפה,הלכנו בהקרנת בכורה וממש התלהבנו מהאפקטים המרהיבים,וקינג קונג שעשו אותו כול כך ענק. ההתחלה הייתה קצת משעממת כדי להבין תסיפור אבל שטויות. נהנתי מכול רגע ולא מצטער ששילמתי כרטיס לסרט. ממש ממליץ למי שעדיין לא ראה!