ממוצע הדירוגים: 1.0 |
סה"כ ביקורות עם דירוגים של המבקר: 1
י
המוסד
1/10
מסכימים? 27
יונתן • בוגר.תפורסם ב 22.8.2019
פיגול דבילי. לא מקורי. לא מצחיק. נכמר הלב על כל האנשים הטובים שנתנו יד למוצר העלוב הזה. תזהרו לא לדרוך על זה בטעות. לפרסם את זה כסרט מצחיק זו הונאה. אם קניתם כרטיס תבקשו בחזרה את הכסף.