שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מהנה, סוחף , מוזיקלי שממש נהניתי לצפות בקולנוע. הסרט מעורר לחיים את הסרט המצויר של היפה והחיה משנות 1991. השחקנים ממש מעולים, שירים קליטים שממש כיף לשמוע, התפאורה והתלבושות ממש יפות ... :) אמה ווטסון משחקת נפלא את בל :) והשחקן שמשחק את גסטון משחק בצורה מעולה ! ממליצה בחום ללכת לראות בקולנוע !!!