שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מצחיק! מושקע! ומאד מפתיע. התסריט חכם ומלא פיתולים מה שגם השאיר אותנו במתח ולזה לא ציפינו. המשפחה שלנו מעריצים את הסרטים של אלון גור אריה כבר שנים. המוסד 2 דחוף!
חוויה לכל המשפחה שמזכירה את סרטים של דיסני אבל בנופים ובשפה שלנו. (היינו מגיל 4 עד 73 וכולם נהנו). מאד מצחיק אבל גם מרגש ומותח. בין השורות והצחוקים תמצאו מסרים שחודרים ללב. מוסיקה ופעלולים כמו בחו"ל. אני צופה שמבצע ביצה יהפוך במרוצת הזמן לסרט פולחן. (כדאי להישאר להפתעות בסוף הכתוביות).