שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מקסים לכל המשפחה מתבסס על הסיפור הידוע של שלגיה עם מסרים חברתיים חשובים האופי הוא המנצח היופי פחות על משפחה לא מוותרים הכלת השונה ועוד ממליצה בחום
סרט עשוי היטב עם אנימציה מתוחכמת והומור אינטליגנטי, הייתי עם הבנים בני ה 11, 15 והבעלול ונהנינו מאוד, שווה!!!
הייתי עם ילדיי בני ה - 10 בסרט כאשר הסקפטיות נעלמה כבר בתחילת הסרט והפכה להתרגשות וומתח מהרפתקה שדיברה לליבם. סרט עם ערכים חברתיים המציג את דרך החלום של הילד והגשמתו אל מול עולם המבוגרים,