שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
צפינו בסרט, בת זוגי ואני, בערוץ הסרטים של FreeTv. הסרט מבוסס על סיפורו המקסים של דייב פישוויק (דמות אמיתית) שהחליט להקים בנק פרטי לא למטרת רווח אלא כדי לשרת את הקהילה בה הוא חי בעיירה נידחת באנגליה. כדי להתגבר על הקשיים שהערים עליו מוסד הבנקאות בבריטניה הרואה בו איום על רווחי העתק של הבנקים הוא מגייס את עזרתו של עורך דין אותו מגלם בכישרון מדהים ג''ואל פריי. אווירת העלילה אופטימית בדרך כלל, מוזיקלית ומחוייכת ומעוררת אמפתיה עם גיבוריה. נהניתי מאוד וממליץ בחום,
ראיתי בטרום בכורה. במילה אחת - השתעממתי. ביתר פירוט: משחק מעולה, סצינות נוף בינוניות ומטה (מספינת מפרשים באוקיינוס סוער אפשר לעשות הרבה יותר), קטעי מתח מעצבנים יותר מאשר מרתקים. נהניתי רק מקטע אחד בו חלפה להקת דולפינים על המסך.