שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.6/10
סרט ענק חבל על הזמן פשוט יש בה הכל !! אקשן,צחוקים לאלה,רגש ובעיקר אנימציה יפיפיה וענקית!מאוד נהנתי ואני לא כל כך נהנה מסרטי ילדים מצויירים אבל זה כבש אותי וכשאני אומר כבש אני מתכוון לזה!
סרט יפה מאוד! כדי לראות!מומלץ בחום!גם שמח גם עצוב
תגידו, רק לי מפריע שכל הפרים הזכרים (ה"גברים החזקים יותר שדואגים לאחרים...") מסתובבים עם עטינים ???!! חוץ מזה נמאס כבר מכל הסרטים שבהם האבא או האמא צריכים למות כדי שהבנים יתחילו להתנהג כמו בני אדם.... (סליחה, פרים...או פרות, ממש לא ברור...)
סרט יפה מצחיק וקצת עצוב
סרט עלוב - אנימציה חרא. על הפנים
סרט באמת גרוע. ראית אותו עם הילדים שלי. איום ונורא.גועל נפש