ג'ורג הוא גבר אמריקאי מהמעמד הבינוני שיש לו כוח לתקשר עם העולם הבא. מארי היא עיתונאית צרפתיה שחוותה טראומה שכמעט הובילה למותה מה שמערער את המציאות שלה וכאשר מרקוס ילד לונדוני מאבד את האדם הקרוב אליו הוא מחפש באופן נואש תשובות.
" למרות אורכו הסרט לא משעמם לרגע" למרות אורכו הסרט לא משעמם לרגע.
שלושה סיפורים שבמרכזם 3 דמויות עם מכנה משותף, כשכולם חוו את המוות והאובדן באופן כזה או אחר וחזרו לחיים. בסן פרנסיסקו מתקשר שניחן בכישרונו כאשר עבר ניתוח בילדותו בו כמעט איבד חייו, רואה ביכולתו זו קללה ולא ברכה. הוא מתפרנס מכך ... המשך ...
"סרט לא אחיד, לא אמין, מאולץ וצפוי - וזה חבל, כי הוא ..."סרט לא אחיד, לא אמין, מאולץ וצפוי - וזה חבל, כי הוא עוסק בנושא מעניין.
הדמויות לא אמינות (הכתבת הכביכול חדה שלא מבינה את עולם העסקים), העובדה שכל הגיבורים נפגשים לבסוף בלונדון (כ"כ צפוי לא אמין ומאולץ) הדיאלוגים לא חדים.
מומלץ לגילאים 14 +
4/10
00
בן »| 172 ביקורות » | גיל: 32 | נצפה בטלוויזיה | 25/11/2017 13:27:20
"סרט מדהים מרגש ונדיר"סרט מדהים מרגש ונדיר. הקולנוע במייטבו
" לקלינט איסטווד יש יכולת מדהימה ליצור סרטים נפלאים ע..." לקלינט איסטווד יש יכולת מדהימה ליצור סרטים נפלאים על כל נושא. כל מערבון, סרט איגרוף. סיפור על מתקשרים- הופך לדרמה אנושית מלאת חמלה, ומדהימה מבחינה קולנועית. המבנה של "מכאן והלאה" וההשתלבות של העלילות השונות, הדמויות המרתקות, הליהוק, התמונות המהממות, אפילו ... המשך ...
"Hereafter
סרט שעוסק בשאלת החיים שאחרי המוות,3 סיפור..."Hereafter
סרט שעוסק בשאלת החיים שאחרי המוות,3 סיפורים שמתחברים בסוף הסרט,לא אחד מהסרטים הגדולים של קלינט איסטווד אבל נושא הסרט מעניין ועשוי טוב.
"אשתי ואני ראינו את הסרט שעשוי בטעם טוב (כיאה לסרטי ק..."אשתי ואני ראינו את הסרט שעשוי בטעם טוב (כיאה לסרטי קלינט איסטווד).
אוסף של סיפורים אשר שזורים זה בזה (בדומה לבבל) וזה מה שהופך את הסרט ליפה כל כך.
בדומה לבבל הסרט מתקדם אט אט למטרתו. למי שמחפש פעולה או "שהסרט לא מתקדם" בעבורו מומלץ לפסוח על סרט איכותי זה
"פוסט הסבר שכתבתי לכל מי שלא הבין על מה הסרט, מה העלי..."פוסט הסבר שכתבתי לכל מי שלא הבין על מה הסרט, מה העלילה שלו ולמה הוא חשוב -
חפשו בגוגל: הבלוג חופשי ומאושר
מי מפחד מהמוות (וגם על סרטו החדש של קלינט איסטווד 'מכאן והלאה')
" ישבנו במשך שעתיים ולא הבנו לאן הסרט מתקדם" ישבנו במשך שעתיים ולא הבנו לאן הסרט מתקדם. חיכינו לרגע שיקרה משהו וזה פשוט לא קרה... האמת שזה היה די משעשע לשבת בסרט בלי תכלית או מטרה ולא הצלחנו להבין למה זורקים עלינו 3 עלילות ולא באמת מפתחים את הילד המסכן ששבר לנו את הלב.
לא הבנו את הסוף... וכל האולם ... המשך ...
" סרט מעולה, חכם ורגיש שדן בנושא הכי חשוב שמשותף לכול..." סרט מעולה, חכם ורגיש שדן בנושא הכי חשוב שמשותף לכולנו - המוות והפחד שלנו מהמוות. סרט חשוב ביותר ומומלץ לראות אותו רק מי שבוגר מספיק ואמיץ מספיק לעסוק בנושא המפחיד של המוות. יפה מאד קלינט, ככה עושים קולנוע! בינתיים זה המועמד שלי לאוסקר כסרט הטוב ביותר. חבל ... המשך ...
"ניתנה ההגדרה הלא נכונה לסרט- זהו בהחלט לא סרט "פעולה..."ניתנה ההגדרה הלא נכונה לסרט- זהו בהחלט לא סרט "פעולה ומתח" אלא סרט דרמה, שגם בתור סרט דרמה, הוא לא מוצלח כל כך לדעתי. כמו שאמרו למעלה, העלילות בקושי מתחברות ועד שהן מתחברות משתעממים מאוד בקלות מההתקדמויות בעלילה.
לא ממליץ..
" במילה סרט יש את אותיות השלד של המילה תסריט" במילה סרט יש את אותיות השלד של המילה תסריט. ובסרט הזה אין תסריט או לפחות לא משהו שאפשר לקרוא לו תסריט. שעתיים חסרות כיוון ומסר ברור שנגמרות בנסיון מופרך כושל לא מעניין ולא אמין לחבר שלוש עלילות מופרכות לעלילה אחת מופרכת אפילו יותר. אם זאת הייתה סתם דרמה... ... המשך ...
"מרתק, מרגש ומפעים"מרתק, מרגש ומפעים. איסטווד עושה עבודה נהדרת עם צוות שחקנים מצויין ובראשם מאט דיימון. מסוג הסרטים שפשוט לא רוצים שיגמרו, או שלפחות יהפכו לסדרה.
בכל הנוגע למה שקורה לנו בעולם שאחרי, לא נותן תשובות, אך בהחלט מעורר מחשבות וסימני שאלה. בהחלט דרמה משובחת.
"סרט מתח-דרמה מפוספס"סרט מתח-דרמה מפוספס. הסרט יפה עם סצנת פתיחה חזקה אבל מאבד קצב והופך למעורפל. סרט מומלץ לאוהבי סרטים על חושיים ומיסטיים שייהנו מאיכות הצילום והמשחק - אחרים יראו בו סרט תימהוני שמאבד קצב ככל שהוא מתקדם.
"סרט עם עוצמה רגשית מטלטלת"סרט עם עוצמה רגשית מטלטלת. סצנת פתיחה קולנועית מרהיבה. מומלץ בחום !
מאט דיימון וססיל דה פריז משחקים נהדר. איסטווד מוכיח עצמו כגאון קולנועי.
להגיע עם הרבה טישו...
"סצינת פתיחה מעולה אבל אח"כ סרט די משעמם"סצינת פתיחה מעולה אבל אח"כ סרט די משעמם. הבעיה העיקרית היא מחסור בקצב. הסרט מתנהל לאיטו. באיטיות מרגיזה עד שהכותרות עולות.
בקיצור. לא חייבים אבל גם לא כל כך סובלים.