6.8/10
סרט ממוצע וטיפוסי ביותר !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול מושלם, הבדיחות משעשעות, האפקטים טובים והדיאלוגים די מעניינים אבל התסריט והעלילה צפויים מאוד. בקיצור, הצפייה לא חובה !!!
סרט ערדפים ממוצא זומבים ....נחמד ולא יותר מזה
למה הרוב אומרים שזה סרט לא טוב ??? זה סרט מעולה נהנתי מכל רגע.
Warm Bodies סיפור אהבה בין ילד זומבי לילדה רגילה,ובזכות אותה אהבה היא מצליחה לרפא אותו והוא חוזר לחיות...איזה סרט דבילי,מיותר,תת רמה.
עוד אחד מהסרטים האלה שמתאים לחוש ההומור המוזר של הדור החדש.. זה סרט צפוי וחביב יש בו הומור קליל (לא קורע..) בתאדם וזומבי מתאהבים וזומבים הופכים לבני אדם.. סוג של מסכם את כל הסרט המוזר יצורי אדיוטי הזה העלילה מוזרה התסריט עוד יותר.. מתאים לאנשים שלא עברו את גיל 14
קומדיה רומנטית משעשעת מקורית ומתוחכמת מהצפוי, אך בסופו של דבר מדובר בחוויה סתמית אם כי היא מבדרת. חביב, לא יותר. לא רק לבנות רומנטיות.
בטריילר הראו הרבה אקשן, לצערי כל האקשן שראו בטריילר הוא כל האקשן שהיה בסרט. 90 אחוז מהסרט הולך על רומנטיקה ו"קיטש". לסרט היה פוטנציאל להיות אחד משוברי הקופות של 2013 אך הם העדיפו לפנות אל נערות האוהבות סרטי הוליווד קיטשיים. לסיכום: צדק המבקר, ביקורת לעניין.
סרט מעאפאן. חיכיתי למשהו כיפי כמו זומבילנד, ובמקום זה קיבלנו סיפור אהבה מטומטם שגורם לזומבים בכל העולם לשוב לתחיה.
ושוב פעם הביקורת נגמרת בדעה ייצוגית שלך בנוגע לנטיות מיניות... מה עובר עליך היום?