שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.5/10
סרט טיפשי ובינוני. האנימציה נהדרת ומרהיבה במיוחד, הדיבוב המקורי מעולה, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירה השטותית, המסרים חשובים וחינוכיים ורוב הבדיחות שנונות ומשעשעות אך הדיאלוגים, התסריט והעלילה מטופשים, רדודים במיוחד, לא מעניינים במיוחד, די צפויים, ריקים מתוכן, לא מחדשים כלום, ילדותיים מידי, חסרי אחידות ולעיתים אפילו מגוחכים. בקיצור, לילדים בלבד. השאר עדיף לוותר.
סרט אדיר. מצחיק עם אחלה אנימציה. שווה לראות עם ילדים וגם בלי הוא ממש כייפי
סרט מצחיק בטירוף בין הטובים פשוט תראו את זה זה טוב מידיי
אהבנו מאוד. סרט מהיר, מהנה, מצחיק מאוד, אחלה אקשן. אנימציה מושקעת בטירוף. מתאים למגוון קהלים מגיל 4 ועד מבוגרים, כל אחד קולט את הבדיחות אחרת.