שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.1/10
התקציר של הסרט מבטיח רבות, אך לא כך הדבר, אמנם יש עלילה, אך הסרט עובר כל הזמן סצנות ואין המשכיות. מה שתורם לסרט, הנופים המרהיבים של נורבגיה. לצערי לא התרשמתי, קשה לי להמליץ.
סרט שונה ונהדר אם נופים מדהימים מנורבגיה. כדאי לצפות בו אלו שאוהבים טבע ונופים יפים.
סרט בינוני עם נופים קסומים מנורווגי. הסרט דומה לתבשיל עם פטנציאל אבל לא מתובל. חסר אלמנט דראמאטי.
סרט איכותי שונה ואפרורי, נופים מרשימים בצפון הרחוק.