שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.9/10
סרט מצויין ומהפנט עם עלילה טובה ומוזיקה מצויינת שמשאיר אותך עם טעם של עוד!
אהבנו מאוד, מקורי, מצחיק מאוד, מחכים לסרט ההמשך. אחד הטובים שראינו עם הילדים השנה.
סרט אנימציה מושלם של דרימוורקס. עלילה מקורית, בדיחות בצרורות ומסר יפה של קבלת האחר ומתן הזדמנות שניה. ההורים נהנים לא פחות מהילדים. הגרסה המדובבת מוצלחת מאוד. מתאים לכולם. "לא רעים בכלל" ציון 10/10
