7.8/10
סרט מעולה עם עלילה מצויינת שמשאיר אותך עם טעם של עוד ופשוט לא רוצים שהסרט יגמר ויש גם מוזיקה מצויינת! יש מלא איזכורים מהסרט הראשון של החתול במגפיים ככה שאתה ממש יכול להתחבר לעלילה בקלות גם מי שלא צפה בסרט הראשון, ובסוף הסרט הגיע לנו עוד איזכור שהסרט שרק 5 רק מתקרב אלינו יותר ויותר!
סרט נוראי לילדים קטנים. לא מתאים לידלים כלל. סרט אלים יתר על המידה ועם דמות שטנית ואפקטים של מוזיקה מלחיצים לא מתאים לילדים. הסרט מדבר על המוות שרודף אחרי החתול במגפיים המוות בדמות זאב שטני. באמת סרט נוראי. לא שווה צפיה אלא שווה תביעה.
על הפנים של סרט. בכלל לא מתאים בילדים. מדובר על ילדים יתומים ועל מלאך המוות. מעבר לזה מאוד קשה להתרכז בסרט כיוון שהוא מאוד קיצבי. ממש עושה כאב ראש. קמנו ויצאנו באמצע כמו צופים נוספים. לא מומלץ בכלל
סרט מומלץ, צפינו עם הנכדים והיה נהדר
סרט מאוד מומלץ, הייתי עם הנכדים והם נהנו מאוד, רצוי מדובב
מבחינתי זה סרט השנה, או בכללי סרט אנימציה הכי טוב שיצא לי לראות בשנים אחרונות. לא הייתה לי ציפיות כמעט כלל לסרט הזה, חשבתי שזה יהיה סתם קומדיה קישטית שלא לוקח את עצמו ברצינות. אבל טעיתי לגמרי, אנימציות ממש מעולות, דמויות מעניינות להתחבר אליהן, אף אחד לא נבלע ברקע כולם זכורים היטב. והכי חשוב העלילה, עלילה מאוד הפתיעה אותי והיא מעלה מודעות מאוד חשובה בקרב אנשים עם התקפי חרדה שנובע מפחד ממוות. זה סרט ממש חזק שמלמד דברים חשובים ואני מאוד ממליץ לצפות בסרט.
נהדר, מומלץ לכולם. כיף של סרט
הלכתי לסרט עם ילדיי בני ה 9 ו 10 והתאכזבנו מאוד.אמנם האפקטים של האנימציה היו מרשימים אך הסרט היה עם הרבה אלימות ועם דמויות "קריפיות"- מפחידות למדיי (מה שמוסתר היטב בטריילר) וגם העלילה עצמה היתה משעממת וצפויה גם לילדים.
לא מבינה את ההתלהבות לא מתאים לקטנים ומכיל שפה וולגרית וניהולי פה שניסו להסתיר.אנימציה יפה שהלכה לאיבוד.לא מומלץ
חכם מרגש, מצחיק, הכל! לכו לקולנוע
מצטרפת להמלצות, היינו 2 מבוגרים ו-3 ילדים. כל המשפחה, כולנו צחקנו עד גג האולם. אקשן מצוין, עלילה מקורית ומרתקת. כיף של סרט. והכלבלב המתוק פוריטו גונב את ההצגה.
סרט מושלם. עלילה מפתיעה, דמויות חדשות מעולות לצד החתול המוכר, אנימציה מרהיבה והמון המון המון בדיחות אדירות גם לילדים וגם להורים. לא להחמיץ 10/10. סרט האנימציה הכי טוב שראיתי בשנים האחרונות.