שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
טוב, לדעתי הסרט הוא ילדותי יחסית אבל מה לעשות שאני לא ילד וממש אהבתי אותו. מהפעם הראשונה שראיתי אותו (לפני כשלושה חודשים) עד עכשיו הספקתי לראות אותו כ 10 פעמים. אני ממליץ מהרבה סיבות וביניהן גם השיר השולט בסרט... סרט לאוהבי התרבות השחורה (זה נשמע גזעני אבל הכוונות תמימות לחלוטין). I LOVE IT WHEN YOU CALL ME BIG POPPA!!!!!