שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.6/10
לא חסיד של הז''אנר, אבל הפעם.. סרט מד"ב משובח.
מי שאוהב מותחני אימה וסרטי סטיבן קינג יהנה מאוד, אהבתי את הספר וגם את הסרט, הם לקחו לכיוון טיפה שונה וזה בסדר כי התוצאה מאוד מעניינת. למי שלא קרא את הספר תיזהרו מספוילרים. מומלץ מגיל 12 ומעלה
לברוח כמו מאש. סרט ירוד. חבל על הזמן. לא מומלץ.
סרט מעולה, מפחיד ומותח עד סופו, סטיבן קינג יודע לכתוב סרטי אימה. שווה למי שאוהב מותחנים וסרטי אימה. זאק אפרון אחלה.